نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۶

تمدید انیمیشن هارلی کویین برای فصل پنجم

شبکه مکس از تمدید انیمیشن Harley Quinn برای فصل پنجم خبر داده است تا داستان هارلی کویین و پویزن آیوی ادامه پیدا کند.

شهریور امسال بود که پخش فصل چهارم انیمیشن Harley Quinn به پایان رسید، اما از آن زمان اطلاعاتی در مورد تمدید یا عدم تمدید آن برای فصل آینده منتشر نشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن هارلی کویین برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه مکس تایید کرد که انیمیشن Harley Quinn برای فصل پنجم تمدید شده است. باتوجه‌به اتفاقات پایانی فصل چهارم، انتظار می‌رود در فصل پنجم این انیمیشن شاهد تشکیل گروه Birds of Prey باشیم.

اعضای این گروه احتمالا متشکل از چهار شخصیت هارلی کویین، پویزن آیوی، کت‌وومن و باربارا گوردون خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات یا حتی زمان احتمالی پخش انیمیشن Harley Quinn از شبکه مکس در دسترس نیست، اما طرفداران پیش از آن می‌توانند منتظر اسپین‌آف انیمیشن هارلی کویین باشد. انیمیشن Kiteman: Hell Yeah قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ از شبکه مکس پخش شود که مانند سریال اصلی یک انیمیشن بزرگسالانه با لحن کمدی سیاه خواهد بود.

همچنین سارا پیترز، شورانر فصل چهارم انیمیشن Harley Quinn برای ساخت فصل پنجم این سریال انیمیشنی باز خواهد گشت. قابل انتظار است که فصل جدید این سریال انیمیشنی بزرگسالانه مانند فصل سوم و چهارم در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود. پیش از گفته شده بود که جیمز گان تصمیم ندارد انیمیشن هارلی کویین را لغو کند و این انیمیشن درواقع لیبل Elseworlds را دریافت می‌کند تا به کار خود ادامه دهد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده