نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۳

انیمیشن Frozen 4 در دست ساخت است

باب ایگر، مدیر عامل والت دیزنی تایید کرد که علاوه‌بر انیمیشن Frozen 3، والت دیزنی در حال ساخت انیمیشن فروزن 4 هم است.

مدتی پیش بود که باب ایگر به والت دیزنی بازگشت و در همان زمان ساخت انیمیشن Frozen 3 را تایید کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله دیگری برای انیمیشن فروزن در دست ساخت است. باب ایگر، مدیر عامل والت دیزنی در برنامه Good Morning America حضور پیدا کرد و در این مصاحبه او گفت که یک غافلگیری برای بینندگان دارد و در ادامه اضافه کرد که علاوه‌بر انیمیشن فروزن 3، استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی ممکن است انیمیشن Frozen 4 را هم در دست ساخت داشته باشد.

ایگر در ادامه گفت که استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی تحت رهبری جنیفر لی، خالق انیمیشن فروزن در حال کار روی بیش از یک داستان است و ظاهرا قسمت سوم و چهارم انیمیشن Frozen دارای ارتباط داستانی با یکدیگر هستند. بااین‌حال او اطلاعات بیشتری را منتشر نکرد و تنها ساخت انیمیشن فروزن ۴ را تایید کرده است. انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ موفق شد بیش از ۱.۳۳۴ میلیارد دلار و انیمیشن Frozen 2 در سال ۲۰۱۹ توانست ۱.۴۵۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کنند. 

انیمیشن Wish، اثر بعدی استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی است که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر)‌ روی پرده‌های سینما برود. در هر حال اطلاعاتی از کارگردان، نویسنده یا تاریخ اکران انیمیشن Frozen 3 تاکنون منتشر نشده است. این موضوع در مورد انیمیشن فروزن 4 هم صدق می‌کند.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده