نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۶

لغو سریال Shadow and Bone توسط نتفلیکس پس از دو فصل

شبکه نتفلیکس چندین سریال خود را از جمله سریال Shadow and Bone به‌خاطر اعتصاب بازیگران لغو کرده است و برای فصل بعدی تمدید نخواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چندین سریال نتفلیکس به سرنوشت شومی دچار شده‌اند. ددلاین گزارش داد که سریال Shadow and Bone قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود و این سریال پس از دو فصل لغو شده است. این اتفاق درست یک هفته پس از پایان اعتصاب بازیگران رخ می‌دهد. سریال Glamorous به‌همراه سریال‌های انیمیشنی بزرگسالانه از جمله انیمیشن Agent Elvis، انیمیشن Farzar و انیمیشن Captain Fall همگی پس از یک فصل لغو شده‌اند و برای فصل دوم باز نخواهند گشت.

شبکه‌ها و سرویس‌های استریم همچنان در حال بررسی ضررها و هزینه‌هایی هستند که طی تعطیلی تولید ۷ ماهه آثار خود به علت اعتصاب بازیگران و نویسندگان مواجه شده‌اند و آن‌ها در تلاش هستند تا هزینه‌های این تعطیلی را کاهش دهند. کارشناسان این موضوع را با دوران کرونا مقایسه می‌کنند که شبکه‌ها مجبور به لغو بسیاری از آثار خود شده بودند. عملکرد و هزینه از جمله دلایل اصلی در تصمیمات نتفلیکس هستند، اما گفته می‌شود موارد دیگری هم در تصمیم اخیر نتفلیکس دخیل بوده‌اند و باعث شده تا برخی از آثار خود را لغو کند.

تعطیلی تولید بسیاری از آثار و شروع مجدد تولید آن‌ها به این معنی است که وضعیت بسیاری از آثار فعلا نامشخص است و در اواخر سال ۲۰۲۴ و اواسط سال ۲۰۲۵ می‌توانیم شاهد پخش بسیاری از این آثار باشیم. در هر حال فعلا خطری آثار موفقی مثل سریال One Piece، سریال The Lincoln Lawyer و سریال The Night Agent را تهدید نمی‌کند، اما به‌نظر می‌رسد که آثار کوچک‌تر یا با موفقیت کمتر در مقایسه با هزینه‌های آن‌ها در هفته‌های آینده ممکن است به سرنوشت تلخ لغو شدن دچار شوند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده