نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۸

پدرو پاسکال احتمالا نقش آقای شگفت‌انگیز را در فیلم Fantastic Four بازی می‌کند

پدرو پاسکال، بازیگر سریال بازی تاج و تخت گزینه اصلی مارول استودیو برای بازی در نقش آقای شگفت‌انگیز در در ریبوت فیلم Fantastic Four است.

مارول استودیو در حال ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four است، اما تاکنون بازیگران این فیلم مشخص و معرفی نشده‌اند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است بازیگر نقش اصلی مرد فیلم مشخص شده باشد. ددلاین می‌گوید که پدرو پاسکال، بازیگر نامزد دریافت ۳ جایزه امی در حال مذاکره با مارول استودیو برای حضور در ریبوت فیلم Fantastic Four است. گفته می‌شود که پاسکال گزینه اصلی بازی در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز در این فیلم است، اما این موضوع هنوز قطعی نیست.

بزرگ‌ترین مشکل مارول برنامه شلوغ کاری پاسکال است. او اکنون در حال بازی در فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات است و همچنین او برای نقش جول در فصل دوم سریال The Last of Us باز خواهد گشت که مراحل فیلم‌برداری آن از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از بهار ۲۰۲۴ در استودیو فیلمسازی پاین‌وود در لندن آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که پاسکال سال آینده برای فیلم Weapons هم جلوی دوربین برود.

جان کرازینسکی در نقش آقای شگفت انگیز در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

همچنین قرار است شاهد بازگشت پدرو پاسکال در فصل چهارم سریال The Mandalorian باشیم که برخلاف آثار بالا نیاز به حضور فیزیکی کمتری دارد. پدرو پاسکال همچنین سابقه حضور در سریال Game of Thrones، سریال Narcos، فیلم The Great Wall، فیلم Kingsman: The Golden Circle، فیلم Prospect، فیلم The Equalizer 2، فیلم Triple Frontier، فیلم Wonder Woman 1984 و فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent را داشته است و فیلم Drive-Away Dolls کار بعدی پاسکال خواهد بود.

پیش از این در مرداد گذشته شایعه شده بود که ونسا کربی، بازیگر سریال The Crown برای نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی و جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things برای نقش جانی استورم در ریبوت فیلم Fantastic Four انتخاب شده‌اند، اما در آن زمان جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما گفت که این انتخاب‌ها تقریبا قطعی هستند، اما قراردادی به شکل رسمی امضا نشده است.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران شود. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد. همچنین فیلم Gladiator 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده