// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Wednesday اعلام شد

رسانه ددلاین گزارش داد که نتفلیکس برای فیلم‌برداری فصل دوم سریال Wednesday به مکان جدیدی می‌رود.

نخستین فصل سریال کمدی ترسناک Wednesday (ونزدی) با هنرنمایی جنا اورتگا در سال ۲۰۲۲ در کشور رومانی تولید و بین ماه‌های سپتامبر ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲ از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش شد. سریال ونزدی بخشی از مجموعه خانواده آدامز به‌حساب می‌آید و تیم برتون، کارگردان و تهیه‌کننده برجسته هالیوود، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی‌ آن است.

این سریال نوجوانانه درباره دختری به نام ونزدی است که با هم سن و سال‌های خود تفاوت زیادی دارد. به‌همین‌خاطر والدین ونزدی مجبور می‌شوند که او را به مدرسه نورمور بفرستند که دانش‌آموزان عجیب‌و‌غریب و مشکل‌ساز را پذیرش می‌کند. ونزدی در ادامه پی می‌برد که قابلیت‌های فراانسانی دارد و از آن برای افشای یک راز تاریک استفاده می‌کند.

اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوودی (WGA و SAG-AFTRA) پروسه تولید  سریال Wednesday را با وقفه قابل توجهی مواجه کرد، اما رسانه Deadline اخیرا از تغییری بزرگ در فیلم‌برداری فصل دوم این سریال خبر داد. همان‌طور که قبلا اعلام شد، فصل اول سریال در کشور رومانی فیلم‌برداری شده بود، اما عوامل تولید برای ضبط صحنه‌های فصل دوم به کشور ایسلند می‌روند. رسانه ددلاین گزارش داد که نویسندگان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه فصل دوم هستند تا فیلم‌برداری سریال ونزدی در آوریل سال آینده (فروردین-اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز شود.

جنا اورتگا مشغول نواختن ویولن سل (چلو) مقابل پنجره در فصل اول سریال Wednesday (ونزدی)، اثر جدید شبکه آنلاین نتفلیکس به کارگردانی تیم برتون

فصل اول سریال پرطرفدار Wednesday با ۲۵۲ میلیون بیننده در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین انگلیسی-زبان تاریخ نتفلیکس جای گرفت که این میزان تقریبا دو برابر بیننده‌های سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) است. 

از داستان فصل دوم سریال Wednesday به نویسندگی ال گاف و مایلز میلار و تهیه‌کنندگی و کارگردانی تیم برتون اطلاعات زیادی در دست نیست. اما گاف و میلار پیش‌تر گفته بودند که در اپیزودهای آینده اعضای بیشتری از خانواده آدامز معرفی خواهد شد و بیشتر به رابطه ونزدی با مادرش پرداخته می‌شود. جنا اورتگا نیز به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فصل دوم وعده داده بود که تأکید قسمت‌های جدید به‌جای روابط عاشقانه روی وقایع ترسناک خواهد بود.

اورتگا با سریال Wednesday به جوان‌ترین بازیگر آمریکایی نامزد جایزه اِمی در طول تاریخ تبدیل شد. تیم برتون و جنا اورتگا در فیلم Beetlejuice 2 (بیتل‌جوس ۲) نیز با یک‌دیگر همکاری داشتند. باتوجه‌به زمان فیلم‌برداری فصل دوم سریال ونزدی، احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی شاهد پخش اپیزودهای بعدی خواهیم بود.


منبع darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده