نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تریلر انیمیشن Chicken Run 2 تلاش جینجر برای نجات دخترش را نشان می‌دهد

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمیشن کمدی Chicken Run: Dawn of the Nugget را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس نسخه کامل تریلر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget (فرار مرغی: طلوع ناگت) با صداپیشگی تندی نیوتون و زکری لی‌وای را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این انیمیشن کمدی در تاریخ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ (۱۵ دسامبر ۲۰۲۳) از شبکه Netflix تقدیم طرفدارها خواهد شد.

این ویدیو با نمایش جینجر و راکی شروع می‌شود که پس از فرار موفقیت‌آمیز از مرغداری تویدی زندگی جدیدی را با مولی، دخترشان در پناهگاه جزیره پرندگان آغاز می‌کنند. بااین‌حال مولی به‌خاطر کنجکاوی در مورد دنیای خارج از جزیره ربوده می‌شود و به‌شکل غیرمنتظره سر از کارخانه تولید ناگت مرغ خانم تویدی در می‌آورد. تریلر انیمیشن فرار مرغی ۲ مأموریت پرمخاطره جینجر و دوستانش برای نجات مولی از دست دشمن دیرینه آن‌ها را نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

تندی نیوتون در نقش جینجر، زکری لی‌وای در نقش راکی، بلا رمزی در نقش مولی، جین هرکس در نقش ببز، ایملدا استنتون در نقش بانتی، لین فرگوسن در نقش مک، جوزی سدویک-دیویس در نقش فرایزل، دیوید بردلی در نقش فاولی، رومش رانگاناتان در نقش نیک، دنیل میز در نقش فچر، نیک محمد در نقش دکتر فرای، میراندا ریچاردسون در نقش خانم تویدی و پیتر سرافیناویچ در نقش رجینالد از صداپیشه‌های انیمیشن Chicken Run 2 به‌شمار می‌آیند.

در خلاصه داستان انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget آمده است: «جینجر پس از فرار بسیار مخاطره‌آمیز از مرغداری تویدی سرانجام به رؤیای خود دست یافت: یک پناهگاه آرام به دور از خطرات دنیای انسان‌ها برای کل گروه. وقتی دختر جینجر و راکی با نام مولی سر از تخم بیرون می‌آورد، به‌نظر می‌رسد که عاقبت به‌خیری جینجر کامل شده است. اما در سرزمین اصلی کل جوجه مرغ‌ها با تهدید خوفناک جدیدی روبه‌رو هستند. جینجر و تیمش این‌بار برای نفوذ به کارخانه تلاش می‌کنند؛ حتی اگر این کار به‌معنای به‌خطرانداختن استقلالی باشد که به‌سختی به‌دست آوردند.»

انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget که به‌عنوان اثری کمدی اکشن-ماجراجویانه با داستانی متأثرکننده توصیف می‌شود، همکاری دیگری را برای شبکه نتفلیکس و شرکت انیمیشن‌سازی Aardman رقم می‌زند که در تولید انیمیشن کوتاه Robin Robin (رابین رابین) مشارکت داشتند. سم فل، کارگردان انیمیشن Flushed Away (برآب‌رفته) سکان هدایت این انیمیشن را در دست داشت و کری کرک‌پاتریک فیلم‌نامه آن را به رشته تحربر درآورد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده