نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

فیلم‌برداری فیلم Mortal Kombat 2 از سر گرفته شد

کارل اربن با انتشار تصویر جدیدی تأیید کرد که فیلم‌برداری فیلم Mortal Kombat 2 در استرالیا از سر گرفته شده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کارل اربن، بازیگر سریال The Boys (پسران) با انتشار تصویر جدیدی از سر صحنه تولید Mortal Kombat 2 (مورتال کامبت ۲) تأیید کرد که فیلم‌برداری این فیلم در استرالیا از سر گرفته شده است. این امر پس از پایان اعتصاب ۱۱۸ روزه انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) صورت می‌گیرد؛ زیرا اتحادیه سرانجام به توافق آزمایشی با AMPTP رسید.

این تصویر کارل اربن را درکنار مکاد بروکس، آدلین رودولف، لودی لین و سی. جی. بلومفیلد نشان می‌دهد. کارل اربن در فیلم Mortal Kombat 2 نقش جانی کیج را ایفا می‌کند. لیندن اشبی نقش این کاراکتر محبوب را در فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) محصول ۱۹۹۵ ایفا کرد که پل دبلیو. اس. اندرسون سکان هدایت آن را در دست داشت.

لوئیس تان، نقش کول یانگ، جسیکا مک‌نامی نقش سونیا بلید، جاش لاوسون نقش کینو، تادانابو آسانو نقش ریدن، مکاد بروکس نقش جکس، لودی لین نقش لیو کانگ، چین هان نقش شنگ سونگ، جو تسلیم نقش ساب-زیرو، هیرویوکی سانادا نقش اسکورپیون ومکس هوانگ نقش کانگ لئو را در فیلم مورتال کامبت ۲ تکرار می‌کنند.

کارل اربن در نقش جانی کیج، آدلین رودولف در نقش کیتانا، تاتی گابریل در نقش جید، مارتین فورد در نقش شائو کان، دیمون هریمن در نقش کوان چی، دزموند چیام در نقش جرود و آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل از بازیگران جدیدی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Mortal Kombat 2 نقش‌آفرینی می‌کنند. سایمون مک‌کوید وظیفه کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و جرمی اسلاتر، نویسنده اصلی سریال Moon Knight (شوالیه ماه) فیلم‌نامه آن را قلم زده است.

تصویری از صحنه فیلم‌برداری فیلم مورتال کامبت ۲


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده