نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

کارگردان فیلم Avengers 5 از این پروژه کناره‌گیری کرد

دستین دنیل کرتون که قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده داشته باشد، از این پروژه کناره‌گیری کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Avengers 5 از این پروژه جدا شده است. دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده داشته باشد، اما او اکنون از سمت کارگردانی این فیلم کناره‌گیری کرده است. جف لاونس، نویسنده فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania که قرار بود فیلمنامه فیلم Avengers 5 را با محوریت کانگ بنویسد نیز وضعیت نامشخصی دارد.

دستین دنیل کرتون و سیمو لیو در پشت صحنه فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

مدتی پیش گفته شد که او از نوشتن فیلمنامه فیلم کنار گذاشته شده است و در حال حاضر مشخص نیست که مارول پس از پایان اعتصاب نویسندگان نویسنده جدیدی را برای پروژه استخدام خواهد کرد یا برنامه دیگری دارد. وضعیت جاناتان میجرز، بازیگر نقش کانگ نیز همچنان نامشخص است و او اکنون منتظر دادگاه خود در نیویورک است. او در ابتدا به‌عنوان متغیر کانگ در پایان فصل اول سریال Loki حضور پیدا کرد و سپس شاهد حضورش در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania و در ادامه در فصل دوم سریال Loki بودیم.

گفته می‌شود یکی از دلایلی که باعث جدایی کرتون از فیلم Avengers: The Kang Dynasty شده، تأخیر اخیر تاریخ اکران فیلم تا سال ۲۰۲۶ بوده است. کرتون البته همچنان به‌عنوان کارگردان فیلم Shang-Chi 2 و کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال Wonder Man با مارول استودیو همکاری خواهد کرد. تولید سریال واندر من به‌ علت اعتصاب بازیگران متوقف شده بود. در حال حاضر دو قسمت آینده فیلم Avengers دارای کارگردان نیستند و مارول باید به‌دنبال استخدام کارگردان برای هر دو پروژه باشد.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده