نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷

اولین تریلر فصل دوم انیمیشن What If مارول منتشر شد | اعلام تاریخ پخش

مارول استودیو اولین تریلر فصل دوم انیمیشن What If را منتشر کرد که در پایان تریلر تاریخ شروع پخش این تریلر مشخص و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم انیمیشن What If منتشر شده است. مارول استودیو امروز اولین تریلر فصل جدید این سریال انیمیشنی را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد داستان‌های مختلف انیمیشن مثل گروه‌های جدید اونجرز از جمله انتقام‌جویان نسخه دهه ۸۰ میلادی هستیم. ازطرفی برخی از شخصیت‌های مثل پگی کارتر تا دکتر استرنج هم در فصل دوم بازگشته‌اند و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پخش فصل دوم انیمیشن What If که در ۹ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و قسمت‌های بعدی آن روزانه از این سرویس استریم پخش می‌شوند که مارول از آن به‌عنوان کادو کریسمس برای طرفداران MCU یاد کرده است. علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن What If را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فصل دوم انیمیشن What If

در فصل دوم سریال What If شاهد داستان‌های جدیدی مثل هلا، اودین دربرابر ماندرین، داستانی با محوریت اینکه یاندو درواقع پیتر کوئیل جوان را به ایگو، پدرش داده، ملاقات کاپیتان کارتر با نسخه وینتر سولجر ناتاشا و حضور تونی استارک در ساکار با والکری و هالک است. همچنین مارول استودیو از تمدید انیمیشن ?What If برای فصل سوم خبر داده که ساخت فصل سوم این انیمیشن هم‌اکنون آغاز شده است. ای‌سی بردلی برای ساخت و برایان اندروز برای کارگردانی فصل دوم انیمیشن چه می‌شود اگر...؟ بازگشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده