نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۸

اولین تریلر فیلم Madame Web با حضور زن عنکبوتی منتشر شد

سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Madame Web را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت مادام وب تا زن عنکبوتی هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم مادام وب منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم Madame Web را منتشر کرد که در طول تریلر کاساندرا وب را مشاهده می‌کنیم که به قدرتی دست یافته و حالا می‌تواند آینده را مشاهده کند و جلوی اتفاق افتادن آن را بگیرد. او در ادامه با جولیا کارپنتر، متی فرانکلین و آنیا کروزان ملاقات می‌کند که دو شخصیت اول به زن عنکبوتی و شخصیت سوم به آرانا تبدیل خواهد شد و جلوی شخصیتی مرموز را بگیرند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Madame Web را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

داکوتا جانسون در نقش مادام وب در فیلم Madame Web

داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، اما رابرتس،‌ آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، زوسیا مامیت، مایک اپس و طاهر رحیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Madame Web حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Madame Web را بر عهده داشته است. کلیر پارکر در نوشتن فیلمنامه فیلم مادام وب به کلارکسون کمک کرده است.

فیلم Madame Web قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) اکران شود. در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و فیلم Venom 3 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده