نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱

بازیگر ابی احتمالا در فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شده است

براساس گزارش‌های منتشر شده، انتخاب بازیگر نهایی شخصیت ابی در فصل دوم سریال The Last of Us قریب الوقوع به نظر می‌رسد.

جف اسنایدر، خبرنگار حوزه سرگرمی در وبسایت خود مدعی شده که کیتلین دیور درحال مذاکره برای قبول نقش کاراکتر ابی در دومین فصل از سریال The Last of Us است. اوایل امسال بود که نیل دراکمن در مصاحبه با هالیوودریپورتر گفته بود که دیور یکی بازیگران متعددی است که برای نقش اصلی الی در فصل اول سریال نامزد شده بود و تا مرحله خواندن فیلمنامه هم رسید. حالا به نظر می‌رسد که باوجود عدم انتخاب دیور برای بازی در نقش الی، همچنان می‌توان انتظار حضور او در نقش یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های این سریال از مجموعه‌ی لست آف آس را داشت.

اسنایدر در ادامه توضیحات خود خاطر نشان کرد که استعداد دیور برای ایفای نقش ابی از زمان مشاهده‌ی عملکرد او در فیلم No One Will Save You برای سازندگان سریال محرز شده است. البته او بیشتر با بازی در فیلم Booksmart در سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود که در آن دو دختر نوجوان تصمیم می‌گیرند که بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان روز آخر خود را جشن بگیرند، اما در ادامه اتفاقات از کنترل خارج می‌شود.

کیتلین دیور و شخصیت ابی در سریال لست آف آس

توجه: در ادامه درباره بخشی از داستان بازی The Last of Us Part II توضیحاتی داده می‌شود.

ابی یکی از شخصیت‌هایی بود که در بازی The Last of Us Part II بیشتر مورد بحث و اظهارنظر طرفداران قرار داشت. این مسئله از یک طرف به خاطر طراحی این شخصیت و از سوی دیگر به خاطر این بود که بازیکنان باید در بخش‌هایی از بازی کنترل این کاراکتر را در دست می‌گرفتند. ابی در اوایل داستان The Last of Us Part 2 به‌عنوان یک شخصیت منفی معرفی می‌شود اما بعدها و با در دست گرفتن کنترل او توسط بازیکان، بازی تلاش می‌کند تا با ایجاد حس همدلی در مخاطب، پایان بندی داستان او را به شکل یک رستگاری رقم بزند.

کیتلین دیور افزون بر برخورداری از شباهت لازم به تصویر ارائه‌شده از اِلی در بازی‌های ویدیویی بازیگر تحسین‌شده‌ی جوان فیلم‌ها و سریال‌های خوبی مانند Short Term 12 و Booksmart است که همین اواخر هم توانست در سریال Unbelievable نتفلیکس خوش بدرخشد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده