نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳

اولین تریلر انیمیشن گارفیلد منتشر شد

سونی پیکچرز امروز اولین تریلر انیمیشن Garfield به صداپیشگی کریس پرت را منتشر کرده است که در آن شاهد نسخه کودک گارفیلد تا حضور پدرش هستیم.

انیمیشن جدیدی براساس Garfield در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن گارفیلد منتشر شده است. سونی پیکچرز اولین تریلر انیمیشن Garfield را منتشر کرد که در ابتدا شاهد نسخه کودک و بامزه گارفیلد هستیم و در ادامه او به یک گربه شکمو تبدیل می‌شود و در طول تریلر با پدرش پس از سال‌ها ملاقات می‌کند و قرار است یک ماجراجویی مشترک را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریس پرت در نقش گارفیلد، ساموئل ال جکسون در نقش ویک (پدر گارفیلد)، نیکلاس هولت، وینگ ریمز، سسیلی استرانگ، هانا وادینگهام، برت گلدشتاین و بوئن ینگ از جلمه بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Garfield حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor's New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارند.

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۸ و در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که در حال زندگی با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان است. پیش از این بیل موری در فیلم Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶، صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشت.

انیمیشن Garfield قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما برود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده