نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

گردهم‌آیی جنگجویان انقلابی در تریلر فیلم Rebel Moon

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire به کارگردانی زک اسنایدر را پخش کرد.

شبکه نتفلیکس در ماه اوت اولین تریلر فیلم Rebel Moon (ماه سرکش) را پخش کرد که ماجراهای هر دو قسمت این اثر اکشن ماجراجویی اپرای فضایی را به نمایش درآورد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon: Part One – A Child of Fire (ماه سرکش: بخش اول – فرزند آتش) پخش شده است که کورا با نقش‌آفرینی سوفیا بوتلا را مشغول گردآوری گروهی از جنگجویان انقلابی نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم Rebel Moon: Part One آمده است: «وقتی یک مستعمره آرام و صلح‌طلب در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه او را در حفظ موضع خود یاری کنند.» زک اسنایدر اخیرا اعلام کرد که فیلم‌های ماه سرکش و Army of the Dead (ارتش مردگان) در یک جهان مشترک جریان دارند.

زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت هر دو بخش فیلم Rebel Moon را در دست داشت، بلکه درکنار شی هتن، نویسنده فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) و کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، فیلم‌نامه‌ آن را براساس داستانی از خود و کرت جانستد به رشته تحریر در آورد. ماه سرکش یکی از آثاری است که به موجب قرارداد «نخستین نگاه» بین شبکه‌ نتفلیکس و شرکت استون کواری پروداکشنز متعلق به زک اسنایدر تولید شده است.

سوفیا بوتلا نقش اصلی فیلم Rebel Moon را ایفا می‌کند و چارلی هونام، جایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، اسکای یانگ، روپرت فرند، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخیل هایسمان از دیگر بازیگران این فیلم به‌شمار می‌آیند. بخش اول فیلم ماه سرکش در تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آذر (۱۵ تا ۲۱ دسامبر) اکران محدودی در سینما خواهد داشت و در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) از نتفلیکس پخش می‌شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده