نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۴

اعلام تاریخ انتشار فصل دوم انیمیشن Blood of Zeus با پخش اولین تریلر

نتفلیکس با انتشار یک تریلر کوتاه و ویدیو تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن Blood of Zeus را رسما تایید و اعلام کرد.

آذر ۹۹ بود که شبکه نتفلیکس از تمدید انیمیشن خون زئوس برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان اطلاعات بیشتری از این سریال انیمیشنی منتشر نشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ بازگشت این انیمیشن بزرگسالانه مشخص و اعلام شده است. نتفلیکس در جریان Geeked Week 2023 اعلام کرد که فصل دوم انیمیشن Blood of Zeus در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۴ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

همچنین اولین ویدیو فصل دوم انیمیشن خون زئوس هم منتشر شده است که می‌توانید آن را در یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید. در این ویدیو شاهد هرون و الکسیا هستیم که ظاهرا هرون همچنان تحت تاثیر حوادث پایان فصل اول است. علاوه‌براین، اولین تیزر فصل دوم انیمیشن Blood of Zeus نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

چارلی پارلاپانیدس و ولاس پارلاپانیدس وظیفه ساخت سریال Blood of Zeus را بر عهده داشتند و وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌ها نیز بر عهده شان نیگوگوسیان بوده است که برای ساخت فصل دوم سریال خون زئوس نیز بازگشته‌اند. استودیو پاورهوس انیمیشن، سازنده آثاری چون انیمیشن Castlevania، انیمیشن Masters of the Universe: Revelation و انیمیشن Castlevania: Nocturne مانند فصل اول وظیفه تولید انیمیشن Blood of Zeus را بر عهده دارند.

درک فیلیپس در نقش هرون، جیسون اومارا در نقش زئوس، کلودیا کریستین در نقش هرا، الیاس توفکسیس در نقش سرافیم، مامی گامر در نقش الکترا، کریس دیامانتوپولوس در نقش اوویس، جسیکا هنویک در نقش الکسیا، ملینا کاناکاردس در نقش آریانا، متیو مرسر در نقش هرمس، آدتوکومبوه مکورمک در نقش کوفی و آدام کرواسدل در نقش آپولون از جمله بازیگرانی بودند که به‌عنوان صداپیشه در فصل اول انیمیشن Blood of Zeus حضور داشتند.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده