نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

بازگشت نابودگر با انیمه ترمیناتور

شبکه نتفلیکس با پخش تریلر جدیدی از انیمه سریالی Terminator رونمایی کرد که نوید آینده‌ای تاریک را می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که استودیو پویانمایی ژاپنی Production IG، سازنده انیمه Ghost in the Shell (شبح درون پوسته) و شرکت اسکای‌دنس انیمه سریالی جدیدی از مجموعه Terminator (نابوگر) را برای نتفلیکس تولید می‌کنند. نتفلیکس در رویداد Geeked Week تریلر جدیدی از انیمه ترمیناتور را پخش کرد.

در خلاصه داستان انیمه ترمیناتور می‌خوانیم: «در سال ۲۰۲۲ جنگی بین معدود بازماندگان انسانی و ارتش بی‌پایان ماشین‌ها درگرفته است. در سال ۱۹۹۷ هوش مصنوعی موسوم‌به اسکای‌نت به خودآگاهی دست یافت و جنگی علیه بشریت آغاز کرد. در این شرایط سربازی به سال ۱۹۹۷ فرستاده می‌شود تا با محافظت از دانشمندی با نام مالکوم لی سرنوشت بشریت را تغییر دهد. این دانشمند روی هوش مصنوعی جدیدی برای مقابله با حمله قریب‌الوقوع اسکای‌نت کار می‌کند که توسط قاتلی بی‌رحم شکار می‌شود. این حادثه سرنوشت سه فرزند مالکوم را برای همیشه تغییر می‌دهد.»

انیمه سریالی Terminator در ۸ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها می‌شود. متسون تاملین به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کند. ماساشی کودو سکان هدایت این انیمه سریالی را در دست دارد و دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت Skydance به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده