نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

قدرت‌نمایی دانته در ویدیو انیمه Devil May Cry

نتفلیکس در رویداد Geeked Week ویدیو جدیدی از انیمه Devil May Cry را پخش کرد و جزئیات بیشتری از این اقتباس را به اشتراک گذاشت.

شبکه نتفلیکس در رویداد Geeked Week ویدیو جدیدی از انیمه سریالی Devil May Cry (شیطان هم می‌گرید) را پخش کرد تا طرفدارها را در جریان روند توسعه این اقتباس قرار دهد. در این ویدیو آدی شانکار، شورانر انیمه گفت که سازندگان با تمام قوا روی این سریال کار می‌کنند و قصد تولید یکی از بهترین نمایش‌های شبکه نتفلیکس را دارند.

آدی شانکار که کار روی انیمه Castlevania (کسلوانیا) را در کارنامه دارد، تیم سازنده انیمه Devil May Cry در استودیو Mir را تحسین کرد و به طرفدارها گفت که برای این سریال هیجان‌زده باشند. این ویدیو ماجراجویی‌های دانته در انیمه دویل می کرای را نیز نشان می‌دهد که با خونسردی از شمشیر و کلت‌های خود برای مقابله با شیاطین استفاده می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمه Devil May Cry شبکه نتفلیکس آمده است: «در این اقتباس تلویزیونی از سری بازی‌های محبوب دویل می کرای شرکت کپکام نیروهای شیطانی تلاش دارند تا دروازه بین قلمرو انسان‌ها و شیاطین را باز کنند. در مرکز حوادث دانته، شکارچی اهریمن قرار دارد که نمی‌داند سرنوشت هر دو جهان در دستانش قرار گرفته است.»

آدی شانکار درباره انیمه سریالی Devil May Cry اظهار داشت: «مایه افتخارم است که شبکه Netflix و شرکت Capcom برای تولید این اقتباس تلویزیونی از مجموعه Devil May Cry به من اعتماد کردند. من و الکس لارسن این کاراکترها را دوست داریم، یکی از طرفدارهای مجموعه هستیم و عهد می‌کنیم که فراتر از انتظارات عمل کنیم.»

نخستین نسخه سری بازی‌های Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و درنهایت به یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های شرکت کپکام تبدیل شد. کاراکترهای این مجموعه به آثار دیگری نظیر مجموعه Marvel vs. Capcom، بازی Project X Zone و بازی Shin Megami Tensei 3 نیز راه پیدا کردند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده