نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بازگشت گرالت به نتفلیکس با انیمه The Witcher: Sirens of the Deep

نتفلیکس با پخش تریلر جدیدی از انیمه The Witcher: Sirens of the Deep رونمایی کرد که برای نمایش در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس در رویداد Geeked Week از انیمه The Witcher: Sirens of the Deep (ویچر: سایرن‌های اقیانوس) رونمایی کرده است. نتفلیکس با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که طرفدارها باید در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ منتظر نمایش این انیمه باشند. داگ کاکل، صداپیشه گرالت در بازی‌های The Witcher استودیو سی‌دی پراجکت وظیفه صداپیشگی سلاخ بلاویکن در این انیمه را برعهده دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمه The Witcher: Sirens of the Deep شبکه نتفلیکس آمده است: «یک شکارچی هیولا جهش‌یافته با نام گرالت از ریویا برای بررسی یک‌سری حملات در یک دهکده ساحلی استخدام می‌شود، اما ناگهان خود را درگیر یک نزاع چند صد ساله بین انسان‌ها و پریان دریایی می‌یابد. گرالت باید روی کمک دوستان، چه قدیمی و چه جدید حساب کند تا قبل از تبدیل خصومت بین دو قلمرو به جنگی همه جانبه راهی برای حل‌وفصل ماجرا پیدا کند.»

کتاب‌های The Witcher نوشته‌ آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند، اما وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه نفر باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده