نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۹

انیمه جان ویک در دست ساخت است

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک در مصاحبه اخیرش به ساخت یک انیمه براساس دنیای John Wick خبر داده است.

مدتی پیش سریال The Continental از شبکه پیکاک در دسترس قرار گرفت و با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای جان ویک قرار است بیشتر گسترش پیدا کند. چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های John Wick در مصاحبه با The Playlist اشاره کرد که انیمه جان ویک در دست ساخت است و یکی از پروژه‌های این مجموعه محسوب می‌شود. استاهلسکی در این مصاحبه گفت که عاشق انیمه‌های ژاپنی است و گفت که داستان‌هایی که می‌توانند در قالب یک انیمه سریالی ارائه دهند بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

او همچنین گفت که آن‌ها در حال همکاری با لاینزگیت برای ساخت یک سریال تلویزیونی دیگر براساس دنیای جان ویک هستند و از این بابت بسیار هیجان‌زده است. در هر حال او اطلاعات بیشتری در این مورد را به اشتراک نگذاشت و صرفا ساخت این دو پروژه را اعلام کرد. اما در مورد فیلم John Wick: Chapter 5 و بازگشت کیانو ریوز در نقش جان ویک اطلاعات جدیدی را ارائه نکرد.

چاد استاهلسکی در مراحل ساخت فیلم جان ویک

فیلم John Wick: Chapter 4 در سال جاری اکران شد و به موفقیت زیادی رسید و این فیلم اکشن به نحوی به داستان جان ویک خاتمه داد، اما استاهلسکی بارها گفته است اگر داستان جذابی داشته باشد، قسمت پنجم این فیلم اکشن را خواهد ساخت. در سال جاری هم برادران وارنر ژاپن و ویت استودیو از همکاری با یکدیگر برای ساخت انیمه Suicide Squad خبر دادند. ازطرفی شاهد سرمایه‌گذاری بیشتر نتفلیکس در دنیای انیمه و همکاری با استودیوهای ژاپنی برای ساخت انیمه هستیم.

همچنین فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس که درواقع اسپین‌آف سینمایی مجموعه فیلم جان ویک است، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده