نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹

استقبال فوق العاده از اولین تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

اولین تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده است.

مدتی پیش بود که اولین تریلر قسمت جدید فیلم Planet of the Apes منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از اولین تریلر فیلم جدید سیاره میمون‌ها منتشر شده است. دیزنی و استودیوی قرن بیستم اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes موفق شده روی تمامی پلتفرم‌ها از جمله یوتیوب، فیسبوک، توییتر/ایکس، اینستاگرام و غیره بیش از ۷۵ میلیون‌بار در ۲۴ ساعت اول پخش تماشا شود.

میمون و عقابش در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

همچنین ورایتی می‌گوید اولین تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes در ایکس و تیک‌تاک مورد توجه زیادی قرار گرفته و مورد بحث کاربران بوده است. علاوه‌براین تیزر کوتاهی که شب قبل از انتشار تریلر منتشر شده بود هم ۲۵ میلیون بار در اولین روز پخش تماشا شد تا در مجموع تیزر و تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بیش از ۱۰۰ میلیون بار تماشا شده باشند. 

اسد ایاز، رئیس بخش مارکتینگ والت دیزنی استودیو و دیزنی پلاس در بیانیه منتشر شده به ورایتی گفت: «ما بیشتر از این نمی‌توانیم برای این استقبال فوق‌العاده و بزرگ هیجان‌زده و خوشحال شویم. از هیجان و انتظار طرفداران گرفته تا حدس و گمان‌هایی که در مورد شخصیت‌ها و دنیای جدید فیلم مطرح می‌شود، واضح است که طرفداران بی‌صبرانه منتظر دیدن این فیلم حماسی جدید از وس بال و استودیو قرن بیستم هستند.»

وظیفه کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بر عهده وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner خواهد بود که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سیاره میمون‌ها را به‌همراه جاش فریدمن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم War of the Worlds، ریک جافا با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Rise of the Planet of the Apes و آماندا سیلور با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World بر عهده داشته است.

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. اوون تیگ، فریا آلن، پیتر میکون، ایکا دارویل، کوین دورند، نیل سندیلندز، تراویس جفری، سارا وایزمن، لیدیا پکهام، راس ساموئل، دیچن لاچمن، ولد آبزگی و ویلیام اچ میسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده