نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴

رکوردشکنی تاریخی اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 دیزنی و پیکسار

اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 موفق شد بیش از تریلر هر انیمیشن دیگر دیزنی یا پیکسار در ۲۴ ساعت اول انتشار تماشا شود و رکوردشکنی کند.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که پیکسار و والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن Inside Out 2 را منتشر کردند که در این تریلر با شخصیت اضطراب آشنا شدیم و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده است. والت دیزنی اعلام کرد که اولین تیزر تریلر انیمیشن Inside Out 2 در ۲۴ ساعت اول پخش خود بیش از ۱۵۷ میلیون‌بار تماشا شده است که تا رکورد بیشترین میزان تماشا یک تریلر یک انیمیشن دیزنی یا پیکسار در اولین روز پخش را بشکند.

لازم به توضیح است که این آمار شامل میزان تماشا از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب، ایکس، اینستاگرام، فیسبوک، تیک‌تاک و غیره است. این رکورد پیش از این به انیمیشن Frozen 2 با بیش از ۱۱۶.۴ میلیون‌بار تماشا تعلق داشت که در سال ۲۰۱۹ اکران شده بود. دیزنی همچنین اضافه کرد که اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 توانسته بیش از ۷۸ میلیون‌بار تنها ازطریق پلتفرم تیک تاک تماشا شود و از این نظر نیز رکوردزنی کند.

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش نفرت و مایا هاوک در نقش اضطراب از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Inside Out 2 حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out بر عهده دارد.

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پیت داکتر روی پرده‌های سینما رفت و که این انیمیشن بیش از ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و همچنین توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. انیمیشن ‌Elio دیگر انیمیشن پیکسار است که انیمیشن الیو قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده