نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱

لغو فیلم Coyote vs. Acme با بازی جان سینا توسط برادران وارنر با وجود تکمیل ساخت

برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Coyote vs. Acme با بازی جان سینا و با وجود تکمیل ساخت هرگز قرار نیست اکران شود و لغو شده است.

فیلم کایوت دربرابر اکمی یک اثر لایو اکشن و انیمیشن براساس انیمیشن میگ‌میگ است که حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم کمدی به سرنوشت تلخی دچار شده است. براساس گزارش ددلاین، برادران وارنر رسما اعلام کرد که فیلم Coyote vs. Acme لغو شده است. نکته عجیب این است که روند تولید این فیلم رسما به پایان رسیده بود، اما وارنر تصمیم گرفت تا این فیلم را هرگز اکران نکند و رسما آن را کنار بگذارد.

سخنگوی برادران وارنر در بیانیه منتشر شده گفت: «پس از راه‌اندازی مجدد بخش سینمایی انیمیشن برادران وارنر در ماه ژوئن، این استودیو استراتژی خود را برای تمرکز روی اکران‌های سینمایی تغییر داده است. در مسیر جدید استودیو تصمیم سختی گرفته‌ایم که دیگر فیلم Coyote vs Acme را منتشر نکنیم. ما برای فیلمسازان، بازیگران و دیگر عوامل فیلم احترام زیادی قائل هستیم و از همکاری و کمک آن‌ها برای ساخت این فیلم سپاسگزاریم.»

برادران وارنر

فیلم Coyote vs. Acme با بودجه‌ای در حدود ۷۰ میلیون دلار تولید شده بود و جان سینا، ویل فورته و لانا کاندر از جمله بازیگران این فیلم بودند. دیو گرین وظیفه کارگردانی فیلم کایوت دربرابر اکمی را براساس فیلمنامه‌ای از جیمز گان، جرمی اسلیتر، جان سیلبرمن، جاش سیلبرمن و سامی برچ بر عهده داشته بود. ددلاین می‌گوید که باتوجه‌به اینکه فیلم لغو شده، برادران وارنر دیگر لازم نیست ۳۰ میلیون دلار مالیات برای آن پرداخت کند.

فیلم Coyote vs. Acme پس از فیلم Batgirl و انیمیشن Scoob! Holiday Haunt به سومین اثری تبدیل می‌شود که با وجود تکمیل ساخت پخش آن توسط برادران وارنر لغو می‌شود. فیلم کایوت دربرابر اکمی پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران شود، اما در ادامه از برنامه اکران برادران وارنر خارج شد. در هر حال تصمیم برادران وارنر باعث خشم بسیاری از فیلمسازان به‌خصوص کسانی‌که موفق به تماشا فیلم Coyote vs. Acme شده بودند، شده است و این فیلم را اثری بسیار با کیفیت و سرگرم‌کننده توصیف کرده‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده