نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۲

اعلام ماه پخش فصل دوم انیمیشن Arcane در اولین تیزر آن

نتفلیکس سرانجام با انتشار یک تیزر کوتاه ماه پخش فصل دوم انیمیشن Arcane را رسما تایید و اعلام کرد و طرفداران باید مدت زمان بیشتری را برای آن صبر کنند.

از زمان تایید خبر ساخت فصل دوم انیمیشن Arcane در آبان ۱۴۰۰، طرفداران این سریال انیمیشنی از دنیای بازی League of Legends مدت زمان زیادی را در انتظار فصل دوم آن بوده‌اند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال آرکین منتشر شده است. نتفلیکس در جریان برنامه Geeked Week تایید کرد که فصل دوم انیمیشن Arcane در ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان یا آذر ۱۴۰۳) از این سرویس استریم پخش خواهد شد، اما زمان‌بندی دقیق‌تری اعلام نشده است.

در هر حال طرفداران نه‌تنها باید یک سال دیگر برای فصل دوم این انیمیشن محبوب و تحسین شده صبر کنند، بلکه فاصله پخش فصل اول و دوم آن به ۳ سال خواهد رسید. همچنین اولین تیزر فصل دوم انیمیشن آرکین هم پخش شد که در آن تنها جینکس دیده می‌شود که با سلاح خود در حال قدم زدن است که ارجاعی به اتفاقات پایانی فصل اول انیمیشن Arcane دارد. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل جدید سریال Arcane در دست نیست. اما نتفلیکس و رایت گیمز بازگشت هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس و کیتی لیانگ در نقش کیتلین برای فصل دوم سریال آرکین را تایید کرده‌اند و ما قرار است ادامه‌ی داستان این شخصیت‌ها را در فصل جدید این سریال انیمیشنی از دنیای بازی League of Legends مشاهده کنیم. همچنین قابل انتظار است در فصل دوم انیمیشن Arcane شاهد حضور شخصیت‌ها و صداپیشگان جدیدی نیز باشیم.

فصل اول انیمیشن Arcane در ۹ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche که در پاریس قرار دارد، در همکاری با رایت گیمز وظیفه‌ی تولید انیمیشن آرکین را بر عهده داشت و قابل انتظار است که ساخت فصل دوم را نیز بر عهده بگیرد. اش برانون، دستیار کارگردان انیمیشن Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf's Up و انیمیشن Rock Dog، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشت. همچنین وظیفه‌ی ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین در اصل روی دوش کریستین لینکه و الکس یی بوده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده