نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۷

نمایش نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم در اولین تریلر سریال Masters of the Air

شبکه اپل اولین تریلر سریال Masters of the Air را منتشر کرده است که در آن شاهد نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال حاکمان آسمان منتشر شده است. اپل امروز اولین تیزر تریلر سریال Masters of the Air را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تصاویری از شخصیت‌های اصلی، مبارزات هوایی جنگ جهانی دوم، بمباران شهرهای دشمن و موارد بیشتر هستیم و وعده یک سریال با کیفیت از این دوره را به طرفداران می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال حاکمان آسمان براساس رمانی به همین نام ساخته شده که اتفاقات آن براساس واقعیت است و در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و این سریال درواقع در ادامه ساخت و انتشار سریال Band of Brothers و سریال The Pacific تولید می‌شود و استیون اسپیلبرگ و تام هنکس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه بازگشته‌اند. رمان Masters of the Air اثر دونالد ال. میلر است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که این رمان داستان واقعی و بسیار شخصی پسران بمب افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را دنبال می‌کند.

این سریال که در ۹ قسمت تولید شده است، قرار است جنگ را تا نزدیکی‌های خانه هیتلر نیز نشان دهد. جان اورلوف و گراهام یوست، نویسندگان سریال Band of Brothers، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال Masters of the Air را بر عهده دارند. همچنین کری فوگوناگا وظیفه کارگردانی ۴ قسمت اول، آنا بودن و رایان فلک وظیفه کارگردانی قسمت ۵ و ۶، دی ریس وظیفه کارگردانی اپیزودهای ۷ به‌همراه ۸ و تیم وان پاتن وظیفه کارگردانی قسمت نهم و پایانی سریال حاکمان آسمان را بر عهده داشته‌اند.

آستین باتلر و کلوم ترنر در سریال Masters of the Air

آستین باتلر، کلوم ترنر، بری کیوگن، آنتونی بویل، نیت مان، راف لا، شوتی گتوا، جیمز ماری، تامی جسوپ، کای آلکساندر، فردی کارتر، نیکولای کینسکی، آدام لانگ،‌ جردن کولسن، فیون اوشی، لاری دیویدسون، فرانسیس لاوهال، ادوارد اشلی، کیرون مور، دیمیتری لئونیداس، لوئیس هافمن، سم هزلدین و جان هاپکینز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Masters of the Air حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش سریال Masters of the Air با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد و قسمت نهم و پایانی این سریال درام جنگ جهانی دوم در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) از این شبکه پخش می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده