نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۵

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم ونوم 3 با بازی تام هاردی

سونی پیکچرز از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Venom 3 با بازی تام هاردی تا اواخر سال ۲۰۲۴ خبر داده است.

سرانجام اعتصاب بازیگران از امروز به پایان خواهد رسید و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم ونوم 3 تغییر پیدا کرده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Venom 3 دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۲ تیر ۱۴۰۳) اکران شود و اکران آن تا اواخر سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است. فیلم ونوم ۳ اکنون برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود که به‌زودی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Venom 3 از سر گرفته شود.

کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم ونوم را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است. تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل و چیویتل اجیوفور از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Venom 3 مشخص شده است، اما انتظار می‌رود شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ و استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان در این فیلم نیز باشیم.

فیلم Madame Web، اثر بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی است که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) اکران شود. سپس فیلم Kraven the Hunter در تایخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست.

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده