نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

زمان آغاز تولید فیلم نارنیا به کارگردانی گرتا گرویگ

اسکات استابر، مدیر اجرایی شبکه نتفلیکس از زمان آغاز تولید دو فیلم نارنیا به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اسکات استابر، مدیر اجرایی شبکه نتفلیکس در گفت‌وگو با رسانه کولایدر از شروع تولید فیلم بعدی گرتا گرویگ، کارگردان فیلم Barbie (باربی) براساس مجموعه رمان‌های فانتزی کلاسیک The Chronicles of Narnia (سرگذشت نارنیا) نوشته سی. اس. لوئیس در سال ۲۰۲۴ خبر داده است.

اسکات استابر در این‌باره به رسانه Collider گفت: «خب فکر می‌کنم همه اطلاع دارند که ما مشتاقانه تلاش می‌کنیم تا برای شروع تولید فیلم [سرگذشت] نارنیا آماده شویم که از سال آینده آغاز می‌شود.» در ماه جولای گزارش شد که گرتا گرویگ در ماه نوامبر ۲۰۲۲ قراردادی را برای نویسندگی و کارگردانی حداقل دو فیلم براساس کتاب‌های The Chronicles of Narnia امضا کرده است؛ هرچند هنوز معلوم نیست کدام یک از کتاب‌ها مورد اقتباس قرار می‌گیرند.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا این دو فیلم دنباله داستان فیلم‌های قبلی نارنیا را روایت می‌کنند یا به‌سراغ کتاب‌هایی نظیر The Magician’s Nephew (خواهرزاده جادوگر) یا The Silver Chair (صندلی نقره‌ای) می‌روند.

در سال ۲۰۱۸ نتفلیکس پس از تصاحب امتیاز مجموعه The Chronicles of Narnia اعلام کرد که به‌موجب قراردادی چندساله با شرکت سی. اس. لوئیس سریال‌ها و فیلم‌های جدیدی از این کتاب‌ها را تولید می‌کند. یک سال بعد متیو آلریچ، یکی از نویسندگان انیمیشن Coco (کوکو) به‌عنوان طراح استخدام شد تا بر توسعه پروژه‌ها نظارت کند. کتاب‌های نارنیا بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و به بیش از ۴۷ زبان مختلف ترجمه شده است.  


منبع DarkHorizonsِ
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده