نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۳

حضور بوچر و هوملندر در اولین پوسترهای فصل چهارم سریال The Boys

شبکه آمازون اولین پوسترهای فصل چهارم سریال The Boys را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور بوچر و هوملندر هستیم.

مدتی پیش پخش فصل اول سریال Gen V به پایان رسید و در ادامه این سریال از دنیای بویز برای فصل دوم تمدید شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوسترهای فصل چهارم سریال پسران منتشر شده است. شبکه آمازون امروز اولین پوسترهای رسمی فصل چهارم سریال The Boys را منتشر کرد که در اولین پوستر شاهد حضور بیلی بوچر هستیم که در اطراف او بادکنک دیده می‌شود و در پوستر دوم می‌توان هوملندر را مشاهده کرد که در حال تشویق شدن مثل یک قهرمان واقعی توسط مردم است. در ادامه می‌توانید شاهد این دو پوستر باشید:

پوستر بوچر در فصل چهارم سریال The Boys

پوستر هوملندر در فصل چهارم سریال The Boys

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

فصل چهارم سریال The Boys در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد. مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم سریال پسران نیز در ۸ قسمت تولید شده است. در هر حال زمان پخش فصل دوم سریال Gen V مشخص نیست.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده