نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۸

فعلا منتظر سریال جان اسنو از دنیای بازی تاج و تخت نباشید

شبکه HBO تایید کرد که هنوز به ساخت اسپین‌آف سریال بازی تاج و تخت با محوریت جان اسنو چراغ سبز نشان نداده است.

سال گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی‌براینکه شبکه HBO در حال ساخت یک اسپین‌آف جدید از سریال Game of Thrones با محوریت شخصیت جان اسنو است، اما از آن زمان اخبار بیشتری در این رابطه منتشر نشد. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت این سریال منتشر شده است. کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه HBO در مصاحبه با TVLine توضیح داد که آن‌ها هنوز به ساخت اسپین‌آف سریال بازی تاج و تخت با محوریت شخصیت جان اسنو چراغ سبز نشان داده‌اند.

طبق گفته بلویز، شبکه HBO درواقع روی چندین فیلمنامه از دنیای سریال Game of Thrones کار می‌کند که همه آن‌ها چراغ سبز برای شروع تولید نگرفته‌اند. درکنار سریال House of the Dragon که فصل دوم آن در حال ساخت است، شبکه HBO تنها به ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight که براساس داستان Dunk and Egg ساخته می‌شود، چراغ سبز تولید نشان داده است. بلویز توضیح داد:

«ما همیشه فیلمنامه‌هایی از دنیای بازی تاج و تخت در دست توسعه داریم. بهار امسال به داستان Dunk and Egg چراغ سبز نشان دادیم و نمی‌توانم هیچ‌چیز بیشتری بگویم که چند پروژه در آستانه گرفتن مجوز تولید یا موارد دیگر هستند. اما همیشه روی فیلمنامه‌ها و ایده‌های مختلفی کار می‌کنیم.»

شخصیت‌های اصلی سریال گیم آف ترونز در ساحل درحال قدم زدن

در حال حاضر شایعات و اخبار زیادی پیرامون اسپین‌آف‌های سریال بازی تاج و تخت منتشر شده است که در یک مورد اخبار ساخت سریالی براساس اگان تارگرین اول شنیده شد. در هر حال سریال جان اسنو درواقع حکم یک دنباله برای سریال Game of Thrones دارد که در آن کیت هرینگتون برای نقش جان اسنو باز خواهد گشت، اما مشخص نیست که این سریال روزی تولید خواهد شد یا شبکه HBO ایده ساخت آن را کاملا کنار خواهد گذاشت. پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها نیز از تابستان ۲۰۲۴ از شبکه HBO آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده