نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

اعلام زمان پخش و نام دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock

استودیو Cloverworks نام دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock را که قرار است در سال آینده پخش شوند، تایید و اعلام کرد.

در‌حالی‌که طرفداران انیمه Bocchi the Rock منتظر پخش فصل دوم این انیمه هستند، پیش از آن می‌تواند منتظر قسمت‌های سینمایی این انیمه کمدی باشند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام دو قسمت سینمایی انیمه بوچی راک مشخص و اعلام شده است. استودیو Cloverworks، سازنده این انیمه نام دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film را که هر دو قرار است در سال ۲۰۲۴ پخش شوند، اعلام کرده است.

براین‌اساس، قسمت اول قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock با نام Compilation Film Re و قسمت دوم با نام Compilation Film Re:Re پخش خواهند شد. این دو قسمت به ترتیب در فصل بهار و تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهند شد که زمان دقیق‌تر آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film را مشاهده کنید:

پوستر پوستر انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film

انیمه Bocchi the Rock داستان هیتوری گوتو را دنبال می‌کند که یک دختر دبیرستانی است و شروع به یادگیری گیتار می‌کند و رویای او عضویت در یک گروه موسیقی است. او شخصیتی بسیار خجالتی است و هیچ دوستی ندارد. بااین‌حال زمانی‌که او با نیجیکا ایجیچی، دختر درامر و کسی که به‌دنبال یک گیتاریست برای گروهش می‌گردد، ملاقات می‌کند، رویای او ممکن است به حقیقت بپیوندد.

انیمه بوچی راک اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر آکی هاماجی است که تاکنون ۶ جلد آن نوشته و منتشر شده است. استودیو Cloverworks وظیفه تولید انیمه Bocchi the Rock را بر عهده دارد که از کارهای شاخص این استودیو می‌توان به ساخت انیمه Persona 5: The Animation، انیمه My Dress-Up Darling و انیمه Spy × Family (در همکاری با ویت استودیو) اشاره کرد.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده