نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

زمان اکران فیلم Rebel Moon – A Child of Fire زک اسنایدر

فیلم Rebel Moon: Part One – A Child of Fire پیش از راه‌یابی به شبکه نتفلیکس، اکران محدودی در سینمای منتخب خواهد داشت.

فیلم Rebel Moon: Part One – A Child of Fire (ماه سرکش: بخش اول – فرزند آتش) به کارگردانی زک اسنایدر پیش از نمایش در شبکه نتفلیکس برای یک هفته اکران محدودی در سینماهای منتخب خواهد داشت. این فیلم در تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آذر (۱۵ تا ۲۱ دسامبر) با فرمت ۷۰ میلی‌متری در چهار شهر لس آنجلس (Egyptian Theatre)، نیویورک (Paris Theater)، تورنتو (TIFF Bell Lightbox) و لندن (Prince Charles Cinema) اکران می‌شود.

زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت هر دو بخش فیلم اکشن-ماجراجویی اپرای فضایی Rebel Moon را در دست داشت، بلکه درکنار شی هتن، نویسنده فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) و کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، فیلم‌نامه‌ آن را براساس داستانی از خود و کرت جانستد به رشته تحریر در آورد. زک اسنایدر اخیرا اظهار داشت که فیلم ماه سرکش و فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) در یک جهان مشترک جریان دارند.

در خلاصه داستان فیلم Rebel Moon آمده است: «زمانی‌که یک مستعمره آرام و صلح‌طلب در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه او را در حفظ موضع خود یاری کنند.» سوفیا بوتلا، چارلی هونام، جایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی و شارلوت مگیدر در این فیلم بازی می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده