نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

زلدا به پرده‌های سینما می‌آید

نینتندو از همکاری با شرکت سونی پیکچرز برای تولید یک فیلم لایو-اکشن با اقتباس از بازی Legend of Zelda خبر داد.

از سال‌ها پیش شایعات زیادی از تولید یک فیلم براساس مجموعه بازی‌های The Legend of Zelda به گوش می‌رسد، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت نینتندو این موضوع را رسما تأیید کرده است. انیمیشن The Super Mario Bros. Movie (فیلم برادران سوپر ماریو) پس از اکران در اوایل جاری موفقیت‌های زیادی را کسب کرد و حالا شرکت Nintendo از تولید یک فیلم لایو-اکشن با اقتباس از سری زلدا خبر داده است.

فیلم Legend of Zelda با همکاری شرکت‌های Nintendo و Sony Pictures ساخته می‌شود. نینتندو وظیفه تأمین مالی بیش از ۵۰ درصد از هزینه تولید را برعهده دارد؛ درحالی‌که سونی پیکچرز مسئول توزیع آن در سراسر جهان است. آوی آراد، تهیه‌کننده بسیاری از فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی) به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم فعالیت می‌کند و وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم‌های Maze Runner (دونده مارپیچ) سکان هدایت آن را در دست خواهد داشت.

شرکت نینتندو اعلام کرد که محتوای بصری فیلم لایو-اکشن Legend of Zelda را خودش تولید می‌کند. هنوز جزئیات دیگری از پروژه در دست نیست و این اقتباس سینمایی درحال‌حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. همان‌طور که نینتندو در گزارش مالی اخیر اعلام کرد، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تاکنون ۳۱.۱۵ میلیون نسخه فروش داشته و دنباله آن موفق به فروش ۱۹.۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده