نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۱

اشاره به گذشته ویل بایرز در فیلمنامه صحنه اول فصل پنجم سریال Stranger Things

به‌تازگی تصویری از صحنه اول قسمت اول فصل پنجم سریال Stranger Things منتشر شده است که به فلش‌بکی در رابطه با ویل بایرز اشاره می‌کند.

روز گذشته شاهد برگزاری روز Stranger Things بودیم، اما باتوجه‌به ادامه اعتصاب بازیگران شاهد انتشار اطلاعات خیلی زیادی از فصل پنجم و پایانی سریال نبودیم. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از قسمت اول فصل پنجم سریال اتفاقات ناآشنا منتشر شده است. بخش نویسندگان سریال به‌تازگی تصویری را در صفحه خود در توییتر منتشر کردند که در آن شاهد صحنه اول قسمت اول سریال Stranger Things 5 هستیم.

فیلمنامه صحنه افتتاحیه قسمت اول فصل پنجم سریال Stranger Things

اگرچه نوشته کمی مرموز و عجیب به‌نظر می‌رسد، اما طرفداران سریال خیلی سریع متوجه شدند که این نوشته اشاره‌ای به ویل بایرز دارد که در فصل اول سریال در دنیای وارونه گم شده بود و آهنگی آشنا را برای کاهش استرس و همچنین پیدا شدنش توسط دوستان و خوانده‌اش می‌خواند. بدین ترتیب صحنه افتتاحیه قسمت اول فصل پنجم سریال Stranger Things قرار است یک فلش‌بک به اتفاقات فصل اول باشد که احتمالا اشاره‌ای به یک راز و موضوع پنهان و تاریک دارد.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 باز خواهند گشت.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما ادامه اعتصاب نویسندگان و بازیگران می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن انتظار برای این فصل نیز شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده