نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۵

ریبوت فیلم Blade مارول با درجه سنی بزرگسال اکران خواهد شد

کارگردان فیلم Blade تایید کرد که این فیلم با بازی ماهرشالا علی قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شود.

مهر ۱۴۰۱ بود که بسام طارق، کارگردان فیلم Blade اعلام کرد که از کارگردانی این فیلم انصراف داده است و سپس در آذر ۱۴۰۱ يان ديمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick وظیفه کارگردانی فیلم بلید را بر عهده گرفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. يان ديمانج در مصاحبه با ددلاین تایید کرد که فیلم Blade قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و روی پرده‌های سینما برود. درواقع این فیلم قرار است پس از فیلم Deadpool 3 به دومین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال تبدیل شود.

دیمانچ گفت: «آن‌ها به من درجه سنی R را دادند که بسیار مهم بود.» استفاده از درجه سنی بزرگسال در فیلم Blade به معنای استفاده از خشونت و صحنه‌های بزرگسالانه است و باعث می‌شود تا شاهد نمایش بهتری از شخصیت بلید باشیم. پیش از این فیلم Blade، فیلم Blade 2 و فیلم Blade: Trinity با بازی وسلی اسنایپس با درجه سنی بزرگسال تولید شده بودند. این درحالی‌است که اخیرا مشخص شده بود سریال Echo قرار است با درجه سنی TV-MA پخش شود.

یان دیمانج

مارول برخلاف سیاست گذشته خود اکنون تصمیم به تولید آثار بیشتری با درجه سنی بزرگسال گرفته است که فیلم Deadpool 3، ریبوت فیلم Blade، سریال Echo و انیمیشن Marvel Zombies بخشی از آن هستند. با پایان یافتن اعتصاب نویسندگان، مارول استودیو اخیرا مایکل گرین، نویسنده آثاری چون فیلم Logan و فیلم Blade Runner 2049 را برای بازنویسی فیلمنامه ریبوت فیلم Blade استخدام کرده است. بودجه فیلم هم ظاهرا به کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است. ديمانج در ادامه گفت:

«ماهرشالا بازیگری فوق‌العاده است و ما قرار است از فیلم Blade لذت ببریم. من برای نمایش دادن بی رحمی و خشونتی که او دارد بسیار هیجان‌زده هستم و او به ما اجازه می‌دهد این کار را به روشی خاص روی زمین انجام دهیم. من او را دوست دارم و شخصیت او دارای شرافت و صداقت است، اما در درون او دارای خشونت و وحشی‌گری پنهان است که آن را معمولا مخفی می‌کند. می‌خواهم این خشونت را آزاد کنم و روی صفحه‌های سینما به نمایش بگذارم.»

فیلم Blade قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. ماهرشالا علی در نقش نقش اریک بروکس ملقب به بلید، میا گاث، دلروی لیندو و آرون پیرس از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Blade حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده