نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

احتمال تولید اقتباس سینمایی بازی Bloodborne

یکی از اینسایدرها ادعا کرد که یک اقتباس سینمایی از بازی تحسین‌شده Bloodborne استودیو FromSoftware در دست تولید قرار دارد.

در چند سال گذشته سونی با تولید اقتباس‌های تلویزیونی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) و Twisted Metal (فلز درهم‌تنیده) و اقتباس‌های سینمایی Uncharted (آنچارتد) و Gran Turismo (گرن توریسمو) گام‌های بزرگی برای گسترش حضور پلی استیشن در رسانه‌های دیگر برداشته است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که طرفدارها احتمالا باید منتظر اقتباس دیگری براساس بازی Bloodborne استودیو فرام‌سافتور باشند.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Bloodborne استودیو FromSoftware در سال ۲۰۱۵ در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت و با استقبال گسترده منتقدها و بازیکن‌ها مواجه شد. با اینکه تقاضای زیادی از سوی طرفدارها برای عرضه نسخه ریمستر یا حتی پورت بازی وجود دارد، اما شرکت سونی توجهی به این درخواست نشان نداده است . بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که پلی استیشن همچنان قصد استفاده از این دارایی برای تولید یک اقتباس سینمایی را دارد.

دنیل ریچمن، یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده سینما با انتشار پست جدیدی در پلتفرم پاترئون ادعا کرد که فیلم بلادبورن در دست تولید قرار دارد. این اینسایدر گفت که دارن لمکه، نویسنده سریال Lost (گمشدگان) و سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) وظیفه نویسندگی و لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده فیلم‌های Transformers (تبدیل‌شوندگان) و فیلم‌های G.I. Joe (جی.آی. جو) وظیفه تهیه‌کنندگی این اقتباس سینمایی را برعهده خواهند داشت.

 باتوجه‌به سبک داستان‌سرایی بازی Bloodborne باید دید که اقتباس سینمایی آن چگونه عمل خواهد کرد؛ هرچند شکی وجود ندارد که شهر یارنام (Yharnam) بستر مناسبی را برای روایت داستان‌های جذاب فراهم می‌کند. درحال‌حاضر شرکت Sony روی تولید اقتباس‌های دیگری از بازی‌های Ghost of Tsushima ،Days Gone ،Gravity Rush ،God of War و Horizon نیز کار می‌کند تا مخاطبین را هرچه بیشتر با آثار برجسته پلی استیشن آشنا کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده