نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

زمان پخش فصل دوم انیمیشن سریالی ?...What If

شرکت دیزنی در بیانیه مطبوعاتی اخیر اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش فصل دوم انیمیشن سریالی ?...What If باشند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی از زمان پخش فصل دوم انیمیشن سریالی ?...What If (چه می‌شود اگر...؟) رونمایی کرده است. شرکت دیزنی در بیانیه مطبوعاتی اخیر اعلام کرد که فصل دوم این سریال آنتولوژی در «تعطیلات پایان سال» تقدیم طرفدارها می‌شود. تاکنون چندین تیزر از فصل دوم این انیمیشن به اشتراک گذاشته شده است که بازگشت لارنس فیشبرن و حضور قهرمان جدیدی با نام کاهوری را تأیید می‌کنند.

در خلاصه داستان فصل دوم ?...What If می‌خوانیم: «ناظر به‌عنوان راهنمای ما در مولتی‌ورس بی‌کران به ماجراجویی خود ادامه می‌دهد و چهره‌های آشنا و کاملا جدیدی را در دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کند. این سریال آنتولوژی با صداپیشه‌های خارق‌العاده، رویدادهای معروف جهان مارول را زیر سؤال می‌برد، بازبینی می‌کند و دگرگون می‌سازد.»

فصل دوم سریال ?...What If در ابتدا برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس در نظر گرفته شده بود و حتی برخی از محصولات مربوط‌به این فصل نظیر اکشن فیگور Goliath و Warrior Gamora نیز در دسترس طرفدارها قرار گرفت. برایان اندرو سکان هدایت فصل اول انیمیشن را در دست داشت و ای. سی. بردلی به‌عنوان نویسنده اصلی آن فعالیت کرد. این سریال ناظر با صداپیشگی جفری رایت را نیز معرفی کرد که راوی داستان فصل اول بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده