نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

تمدید سریال The Bear برای فصل سوم

شبکه FX و سرویس استریم هولو بالاخره پس از چند ماه انتظار از تمدید سریال The Bear برای فصل سوم خبر دادند.

تیر امسال بود که فصل دوم سریال The Bear از شبکه Hulu پخش شد، اما از آن زمان اطلاعاتی از تمدید یا عدم تمدید این سریال کمدی تحسین شده برای فصل سوم منتشر نشد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال خرس مشخص شده است. شبکه FX و سرویس استریم هولو رسما اعلام کردند که سریال The Bear برای فصل سوم تمدید شده است و فصل سوم این سریال کمدی در سال ۲۰۲۴ از شبکه هولو و ازطریق برنامه FX on Hulu پخش خواهد شد.

سریال The Bear داستان یک آشپز جوان به‌نام کارمن برزاتو را دنبال می‌کند که به خانه خود در شیکاگو بازگشته است تا کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی و خانوادگی را پس از خودکشی برادرش بر عهده بگیرد. جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لایونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متیسون، ابی الیوت، الیور پلت، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه کروانتس و کوری هندریکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Bear حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کریستوفر استورر و جوآنا کالو وظیفه ساخت سریال The Bear را بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم این سریال کمدی درام نیز باز خواهند گشت. قابل انتظار است که فصل سوم سریال The Bear مانند دو فصل اول در ۸ قسمت تولید و پخش شود. فصل اول این سریال کمدی نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده