// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ اکران فیلم Terrifier 3 اعلام شد

تاریخ اکران فیلم ترساننده ۳ به کارگردانی دیمین لئون همزمان با اکران مجدد فیلم Terrifier 2 اعلام شد.

سال آینده با اکران فیلم Terrifier 3 (ترساننده ۳)، فیلم Joker: Folie à Deux (جوکر: جنون اشتراکی) و فیلم Smile 2 (لبخند ۲) ترس و وحشت در انتظار سینماهای آمریکا خواهد بود. دیمین لئون، نویسنده و کارگردان و فیل فالکن، تهیه‌کننده دوباره برای تولید قسمت سوم فیلم Terrifier بازخواهندگشت. از داستان این دنباله جزئیاتی فاش نشده است، اما انتظار می‌رود دیوید هاوارد تورنتون و لورن لاورا برای تکرار نقش‌های قبلی بازگردند.

در چند سال گذشته مجموعه فیلم‌های Terrifier به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردند. قسمت اول فیلم ترساننده در سال ۲۰۱۸ اکران شد و بازیگرانی همچون جنا کانل و سامانتا اسکافیدی در آن به ایفای نقش پرداختند. این فیلم اسلشر داستان آرت دلقک را روایت می‌کند که ۳ زن جوان را در هالووین شکار می‌کند .

در قسمت دوم این فیلم که در سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما رفت، آرت دلقک در شب هالووین به زندگی بازمی‌گردد تا طعمه‌های جدیدی را شکار کند. او این‌بار دختری نوجوان و برادر کوچکترش با نقش‌آفرینی لورن لاورا و الیوت فولام را به دام می‌اندازد. این فیلم با بودجه ۲۵۰ هزار دلاری ساخته و موفق به فروش بیش از ۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان شد. در افتتاحیه این فیلم گزارش شد که برخی از مخاطبان در سالن‌های سینما با دیدن صحنه‌های زننده فیلم از هوش رفته و دچار حالت تهوع شده‌اند. این گزارش‌ها باعث شد که فروش فیلم بیشتر شود.

آرت دلقک (Art the Clown) هالووین سال آینده به سینماها بازمی‌گردد و طرفدارها می‌توانند در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) به تماشای فیلم Terrifier 3 بپردازند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده