نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

زمان پخش نیمه دوم فصل ۵ سریال Yellowstone

شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش نیمه دوم فصل ۵ سریال یلواستون باشند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آخرین قسمت‌های سریال درام وسترن Yellowstone (یلواستون) در ماه نوامبر ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها خواهد شد. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، نیمه دوم فصل پنجم و پایانی این سریال تقریبا یک سال دیگر از راه می‌رسد. ۸ اپیزود اول فصل ۵ یلواستون از نوامبر ۲۰۲۲ تا ژانویه ۲۰۲۳ پخش شد، اما با شروع اعتصاب‌های WGA و SAG-AFTRA از سرعت تولید اپیزودهای باقیمانده سریال کاسته شد.

شرکت پارامونت پیکچرز به تولید دو اسپین-آف از سریال Yellowstone با نام‌های 1944 و 2044 نیز چراغ سبز نشان داده است. درحال‌حاضر جزئیات داستان این دو سریال فرعی مخفی نگه داشته می‌شود، اما همان‌طور که یکی از افراد نزدیک به پروژه می‌گوید، سریال ۲۰۴۴ دارای کاراکترهای تازه و شخصیت‌های قبلی مجموعه خواهد بود. تولید سریال 1944 نخستین‌بار در فوریه سال ۲۰۲۳ گزارش شد، اما این اولین‌بار است که درباره سریال 2044 می‌شنویم.

کریس مک‌کارتی، رئیس و مدیرعامل شبکه Showtime و شرکت MTV Entertainment در این‌باره اظهار داشت: «در طول ۵ سال سریال Yellowstone را از یک برنامه تلویزیونی با ۵ میلیون بیننده به یک مجموعه جهانی محبوب با بیش از ۱۰۰ میلیون طرفدار تبدیل کردیم و این تازه شروع کار است. به‌دنبال موفقیت سریال‌های 1883 و 1923 به‌سراغ تولید اسپین-آف‌های 1944 و 2024 می‌رویم که مخاطبان را به سفری هیجان‌انگیز، تازه و غیرمنتظره می‌برند.»

سریال Yellowstone به تهیه‌کنندگی تیلور شریدان و جان لینسون، ماجراهای خانواده‌ی داتون به سرپرستی جان داتون را روایت می‌کند که بزرگ‌ترین مزرعه یکپارچه‌ آمریکا را اداره می‌کند؛ مزرعه‌ای که همیشه مورد هجوم گروه‌های مختلف قرار می‌گیرد. استودیو فیلم‌سازی 101 یکی از سازندگان سریال یلواستون است و جان لینسون، آرت لینسون، تیلور شریدان، کوین کاستنر، دیوید سی. گلاسر و باب یاری به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.

کوین کاستنر، جاش هالووی، لوک گریمز، کلی رایلی، وس بنتلی، کول هاسر، کلسی چو، جفرسون وایت، فوری اسمیت، دنیم دیچاردز، گیل بیرمنگام و برکن مریل ازجمله بازیگران سریال Yellowstone به‌شمار می‌آیند. شبکه پارامونت پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی‌بر خروج کوین کاستنر از سریال اعلام کرد که یلواستون پس از پخش نیمه دوم فصل پنجم به پایان می‌رسد. کوین کاستنر اکنون مشغول نقش‌آفرینی در یک پروژه وسترن جدید است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده