نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۲

تمدید انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر

شبکه هولو ضمن اعلام زمان پخش فصل دوازدهم، از تمدید انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر خبر داده است.

بهمن ۱۴۰۰ بود که شبکه هولو از احیا انیمیشن Futurama خبر داد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال انیمیشنی فیوچراما برای قسمت‌های بیشتری باز خواهد گشت. شبکه هولو اعلام کرد که انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر تمدید شده است. فصل یازدهم این سریال انیمیشنی که در طول تابستان امسال پخش شد و دارای ۱۰ قسمت بود، طی ۶ هفته در بین ۱۰ سریال اورجینال پر بیننده وب‌سایت نیلسن قرار داشته است.

انتظار می‌رود فصل دوازدهم سریال فیوچراما که شامل ۱۰ قسمت خواهد بود، در سال ۲۰۲۴ از Hulu پخش شود. این سرویس استریم اکنون سفارش ساخت ۲۰ قسمت دیگر از انیمیشن Futurama را ارائه کرده است که در قالب فصل سیزدهم و فصل چهاردهم در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ پخش خواهند شد که انتظار می‌رود هر فصل دارای ۱۰ قسمت باشد. پخش انیمیشن فیوچراما در ابتدا از سال ۱۹۹۹ از شبکه فاکس آغاز شد.

در ادامه در سال ۲۰۰۳ شبکه فاکس ادامه پخش سریال را لغو کرد و در ادامه شبکه کمدی سنترال از سال ۲۰۰۸ این انیمیشن سریالی را احیا کرد و پخش آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت. مت گرینیگ، خالق انیمیشن The Simpsons به‌همراه دیوید اکس. کوهن وظیفه تولید و ساخت انیمیشن Futurama را بر عهده دارند که برای ساخت دو فصل جدید این سریال انیمیشنی محبوب باز خواهند گشت. بیلی وست، کیتی سیگال، جان دیماجیو، ترس مک‌نیل، ماوریس لامارش، لورن تام، فیل لامار، دیوید هرمان و فرانک ولکر از جمله صداپیشگان انیمیشن فیوچراما هستند.

سریال Futurama ماجراهای فیلیپ جی. فرای، پیک غذارسانی را دنبال می‌کند که در آخر سده‌ی بیستم در شهر نیویورک مشغول کار بود، اما در شب سال نو به‌شکل کاملا اتفاقی در یک محفظه‌ی سرمازا حبس می‌شود. فرای هزار سال بعد از این محفظه رهایی می‌یابد و خود را در دنیایی متفاوت می‌بیند. این پیک پیتزارسان سابق در شرکت پلنت اکسپرس کار جدیدی پیدا می‌کند که بی‌شباهت به شغل قبلی نیست و باید درکنار شخصیت‌های دیگر وظیفه‌ی ارسال محموله‌ها به سراسر دنیا را انجام دهد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده