نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

اتمام نگارش فیلم‌نامه فیلم Ghost of Tsushima

چاد استاهلسکی تأیید کرد که کار نگارش فیلم‌نامه Ghost of Tsushima به پایان رسیده است و با پایان اعتصاب بازیگرها تولید فیلم آغاز می‌شود.

نظر به اینکه تولید ریبوت فیلم Highlander (کوه‌نشین) با نقش‌آفرینی هنری کویل از سال آینده آغاز می‌شود، به‌نظر می‌رسد که چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های John Wick (جان ویک) از سایر پروژه‌های خود نظیر اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima (شبح تسوشیما) غافل شده است. اکنون چاد استاهلسکی در گفت‌وگو با رسانه Screen Rant اظهار داشت که این‌طور نیست و این فیلم با وجود گذشت ۲ سال از توسعه هنوز راه درازی را در پیش دارد.

چاد استاهلسکی تأیید کرد که کار نگارش فیلم‌نامه Ghost of Tsushima به پایان رسیده است و کل تیم منتظر پایان اعتصاب بازیگرها هستند تا بتوانند تولید پروژه را به‌درستی پیش ببرند: «فیلم‌نامه آماده است و تقریبا آماده شروع تولید هستیم. سختی‌های زیادی در مسیر تولید قرار دارند؛ از کنارآمدن با استودیوها و اعتصاب‌ها گرفته تا یافتن بازیگرها و دردسترس بودن آن‌ها. Highlander و Ghost of Tsushima بسیار به تولید نزدیک هستند. هر دو پروژه بسیار شگفت‌انگیز هستند؛ به‌خصوص شبح تسوشیما که یکی از آثار مورد علاقه من در طول دوران کاری است».

در گذشته چاد استاهلسکی اعلام کرد که می‌خواهد کار تولید فیلم Ghost of Tsushima را بدون عجله و به‌درستی انجام دهد تا یک اقتباس شایسته را تقدیم طرفدارها کند. مدتی قبل این کارگردان آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه کولایدر از تمایل خود برای خلق اثری کاملا ژاپنی با بازیگرهای ژاپنی سخن گفت؛ علاقه‌ای که ظاهرا مورد حمایت شرکت سونی هم قرار گرفته است. تاکاشی دوشر، کارگردان فیلم Only (یگانه) فیلم‌نامه شبح تسوشیما را قلم زده است.

بازی Ghost of Tsushima در ابتدا برای پلی استیشن 4 منتشر شد و بعدها شاهد راه‌یابی نسخه کارگردان بازی به پلی استیشن 5 بودیم. این بازی داستان جزیره سوشیما در اولین تهاجم مغول‌ها به سرزمین ژاپن را روایت می‌کند و کنترل یک سامورایی با نام جین ساکای را در دستان بازیکن‌ها قرار می‌دهد که در مسیر انتقام قدم برمی‌دارد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده