نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

پایان سریال Superman and Lois با فصل چهارم

قطار سریال لایو-اکشن محبوب Superman and Lois شبکه The CW با فصل چهارم به ایستگاه پایانی می‌رسد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) شبکه The CW با فصل چهارم به پایان خواهد رسید. آخرین فصل این سریال لایو-اکشن محبوب با نقش‌آفرینی تایلر هوچلین و الیزابت تالوک از ۱۰ قسمت تشکیل شده است و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ میلادی تقدیم طرفدارها خواهد شد.

برد شوارتز، رئیس سرگرمی شبکه The CW درباره پایان سریال سوپرمن و لوئیس اظهار داشت: «این نمایش در طول ۳ فصل ژانر ابرقهرمانی و درام خانوادگی را بازتعریف کرد؛ زیرا الیزابت تالوک، تایلر هوچلین و سایر بازیگرها شخصیت‌های کلاسیک مجموعه را با لایه‌های جدیدی از عمق و پیچیدگی به تصویر کشیدند که نظیرش را در جهان سوپرمن ندیده بودیم. از زحمات نویسنده‌ها، تهیه‌کنندها، بازیگرها، عوامل تولید و شرکا در طول این سال‌ها سپاسگزاریم».

سریال Superman and Lois براساس کاراکترهای DC Comics و توسط گرگ برلانتی و تاد هلبینگ ساخته شده است. این سریال ابرقهرمانی درام در دنیای Arrowverse شبکه The CW جریان ندارد. سریال سوپرمن و لوئیس حاصل همکاری شرکت Berlanti Productions، شرکت DC Entertainment و شرکت Warner Bros. Television است.

در خلاصه داستان سریال Superman and Lois می‌خوانیم: «مرد پولادی، معروف‌ترین ابرقهرمان جهان و لوئیس لین، مشهورترین خبرنگار در کمیک بوک‌ها پس از سال‌ها مواجهه با ابرشرورهای خودشیفته، هیولاهایی که در متروپلیس خرابی به بار می‌آورند و مهاجمان بیگانه، با یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی خود روبه‌رو می‌شوند: دست‌وپنجه نرم‌کردن با استرس‌ها، فشارها و پیچیدگی‌های حاصل از زندگی به‌عنوان والدین شاغل در جامعه امروزی».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده