نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸

دیزنی کنترل کامل شبکه هولو را در اختیار گرفت

والت دیزنی سرانجام با توافق با کامکست و پرداخت هزینه بیشتر، کنترل کامل شبکه هولو را در اختیار خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام سرنوشت سرویس استریم هولو مشخص شد. والت دیزنی سرانجام اعلام کرد که سهام ۳۳ درصد باقی‌مانده شرکت کامکست را خریداری خواهد کرد تا کنترل کامل این سرویس استریم را در اختیار بگیرد. دیزنی ۸.۵ میلیارد دلار به کامکست برای خرید سهام این شرکت در شبکه Hulu قرار است پرداخت کند. دیزنی پیش از این در زمان تصاحب فاکس قرن بیستم در سال ۲۰۱۹ توانست صاحب ۲/۳ شبکه هولو شود و در ادامه به توافقی با NBC Universal برای مدیریت شبکه تا سال ۲۰۲۴ دست یافت.

دیزنی از آن زمان اشتراک ماهیانه شبکه هولو را در قالب باندل دیزنی پلاس و ESPN پلاس به مشتریان خود ارائه داده است. پیش از این شایعاتی مبنی‌بر احتمال واگذاری حقوق شبکه هولو به شرکت دیگری اعلام شده بود، اما به‌نظر می‌رسد که با وجود شایعات منتشر شده، باب ایگر، مدیرعامل کنونی دیزنی تصمیم متفاوتی در مورد سرنوشت این سرویس استریم گرفته است. والت دیزنی ضمن تایید هزینه پرداختی به کامکست که شرکت مادر NBC یونیورسال است، کامل شدن این قرارداد را در تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) اعلام کرده است.

قابل انتظار است که دیزنی از اکنون هزینه بیشتری برای تولید محتویات بیشتر برای هولو پرداخت کند. در حال حاضر هزینه دو سرویس استریم هولو و دیزنی پلاس به ترتیب از ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار به ۱۷.۹۹ و ۱۰.۹۹ دلار به ۱۳.۹۹ دلار افزایش یافته است. این‌درحالی‌است که تمامی برنامه‌های هولو در خارج از آمریکا ازطریق دیزنی پلاس یا استار پلاس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و حالا برخی تصور می‌کنند که دیزنی ممکن است درنهایت این دو شبکه آنلاین را با یکدیگر ادغام کند؛ اگرچه فعلا صحبتی در این مورد نشده است. همچنین NBC Universal تمرکز خود را روی شبکه پیکاک خواهد گذاشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده