نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

مصاحبت تام هاردی و آستین باتلر در تصاویر فیلم The Bikeriders

مجله توتال فیلم تصاویر جدیدی از فیلم The Bikeriders با نقش‌آفرینی آستین باتلر، تام هاردی و جودی کومر را به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مجله توتال فیلم تصاویر جدیدی از فیلم The Bikeriders (موتورسواران) را منتشر کرده است. تصویر روی جلد شماره جدید مجله Total Film نیز به این فیلم درام اختصاص یافت که آستین باتلر و جودی کومر را به نمایش در می‌آورد. با اینکه این فیلم پرستاره برای اکران در تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌دلیل ادامه اعتصاب بازیگرها و منع ستاره‌ها از انجام تبلیغات با تأخیر مواجه شد.

اختصاص کاور شمار جدید مجله توتال فیلم به The Bikeriders

مصاحبت تام هاردی و آستین باتلر در فیلم The Bikeriders

نقش‌آفرینی آستین باتلر و جودی کومر در فیلم The Bikeriders

در خلاصه داستان فیلم The Bikeriders می‌خوانیم: «این اثر زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد بدل می‌شود و شیوه‌ زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند». این فیلم با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام نوشته دنی لیون ساخته شده است و داستانی بدیع از ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا را روایت می‌کند.

تام هاردی، بازیگر فیلم Venom (ونوم)، جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، آستین باتلر، بازیگر فیلم Elvis (الویس)، نورمن ریدس، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، مایکل شنون، بازیگر فیلم Revolutionary Road (جاده انقلابی)، بوید هالبروک، بازیگر فیلم Logan (لوگان)، توبی والاس، بازیگر سریال The Society (جامعه)، کارل گلاسمن، بازیگر فیلم The Neon Demon (شیطان نئونی)، مایک فست، بازیگر فیلم West Side Story (داستان وست ساید) و دیمون هریمن، بازیگر سریال Justified (موجه) در این فیلم بازی می‌کنند.

جف نیکولز، کارگردان فیلم Loving (عاشقانه) وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم The Bikeriders را برعهده داشت. فیلم موتورسواران همکاری دیگری را برای مایکل شنون و جف نیکولز رقم می‌زند که قبلا در تولید فیلم Take Shelter (پناه بگیر) مشارکت داشتند. فرد برگر، سم هنسون، دیوید کرن، یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و آرنون میلچان، کی‌یرکه پانیسینک و دونالد اسپارکس به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده