نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۹

نمایش صحنه‌های اکشن بسیار خشن در اولین تریلر سریال Echo مارول | اعلام تاریخ پخش

مارول اولین تریلر سریال Echo را منتشر کرد که ضمن تایید تاریخ پخش مشخص شد سریال اکو قرار است اولین سریال MCU با درجه سنی بزرگسال باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Echo منتشر شده است. مارول استودیو امروز اولین تریلر سریال اکو را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال هستیم که تمرکز آن روی رابطه مایا لوپز و کینگپین است. درکنار نمایش صحنه‌های اکشن و گذشته شخصیت اکو، در بخش کوتاهی از تریلر شخصیت دردویل هم دیده می‌شود و درنهایت سرنوشت کینگپین پس از حوادث سریال Hawkeye نمایش داده شد.

اما بدون شک مهم‌ترین بخش تریلر نمایش صحنه‌های خشنی است که در طول تریلر تایید شد سریال Echo قرار است اولین سریال دنیای سینمایی مارول با درجه سنی TV-MA یا بزرگسال باشد که تریلر هم حال و هوایی تقریبا مشابه سریال Daredevil داشت و در طول تریلر صحنه‌های خشن زیادی هم پخش می‌شود. البته کسانی‌که اخیرا سریال را تماشا کرده‌اند می‌گویند که علاوه‌بر سریال دردویل، سریال اکو شباهت‌هایی هم به فیلم John Wick و سریال Breaking Bad دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمامی قسمت‌های سریال Echo قرار است در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰ دی ۱۴۰۲) از شبکه دیزنی پلاس و سرویس استریم هولو پخش شود. آلاکوآ کاکس، چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو، چاسک اسپنسر، تانتو کاردینال، دوری جیکوبز، کودی لایتینگ، گراهام گرین و زان مک‌کلارنون از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Echo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین اولین پوستر سریال Echo هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال Echo

سریال Echo قرار است به منشا داستانی شخصیت اکو بپردازد که پس از حوادث بی‌رحمانه نیویورک، مایا لوپز حالا به زادگاهش بازگشته است. او باید با گذشته‌اش مواجه شود و با ریشه‌های خود که بومیان آمریکا هستند، ارتباط برقرار کند تا معنای خانواده و جامعه را بپذیرد تا او امیدی برای ادامه دادن داشته باشد. ماریون دایر، اتان کوهن و امیلی کوهن وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و سیدنی فریلند و کاتریونا مک‌کنزی وظیفه کارگردانی سریال اکو را بر عهده داشته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده