نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶

کشتار بی‌رحمانه گودزیلا در تریلر جدید فیلم Godzilla Minus One

استودیو توهو دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla Minus One را منتشر کرده است که در آن تصاویر بیشتری از مبارزه با گودزیلا نمایش داده می‌شود.

فیلم Godzilla Minus One امروز در ژاپن رسما روی پرده‌های سینما رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی تازه‌ای از فیلم ژاپنی جدید گودزیلا منتشر شده است. استودیو توهو دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla Minus One را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیز بیشتری از اتفاقات این فیلم هستیم. درواقع تمرکز تریلر روی تبلیغ فیلم برای مخاطبان بین‌المللی است که در آن گودزیلا بی‌رحمانه در حال کشتن انسان‌ها است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانولد از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گودزیلا منهای یک ۳۷امین فیلم از مجموعه گودزیلا و ۳۳امین فیلم گودزیلایی شرکت توهو محسوب می‌شود.

فیلم Godzilla Minus One امروز در‌حالی در ژاپن اکران شد که ۶۹ سال پس از اکران فیلم Gojira که با نام Godzilla هم شناخته می‌شود در کشور ژاپن در سال ۱۹۵۴ است. این فیلم، اولین فیلم دنیای گودزیلا است که روی پرده‌های سینما رفته بود. همچنین فیلم گودزیلا منهای یک در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر IMAX جدید و پوستر تازه دیگر فیلم Godzilla Minus One باشید:

پوستر IMAX فیلم Godzilla Minus One

پوستر تازه فیلم Godzilla Minus One

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire، فیلم بعدی دنیای مانسترورس در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. پیش از آن هم می‌توانید منتظر شروع پخش سریال گودزیلا شبکه اپل باشید. پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده