نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

سریال Prison Break جدیدی برای هولو ساخته می‌شود

سریال جدیدی از دنیای Prison Break برای شبکه هولو تولید می‌شود که یکی از خالقان سریال Mayans M.C را در مقام نویسنده دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال جدیدی از دنیای Prison Break (فرار از زندان) برای شبکه هولو در دست تولید قرار دارد. همان‌طور که رسانه Deadline گزارش داد، این سریال به‌عنوان «یک فصل تازه» توصیف می‌شود، اما انتظار نمی‌رود که به ماجراهای مایکل اسکافیلد با نقش‌آفرینی ونتورث میلر و لینکلن باروز با هنرنمایی دامینیک پرسل بپردازد که نقش‌های اصلی سریال بسیار موفق فرار از زندان شبکه فاکس را بازی کردند.

الگین جیمز، یکی از خالقان سریال Mayans M.C (باشگاه موتورسواری مایانز) به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال جدید Prison Break فعالیت می‌کند. این سریال نخستین پروژه الگین جیمز پس از اسپین-آف سریال Sons of Anarchy (پسران آشوب) به‌حساب می‌آید که این شورانر با شرکت متعلق به خود یعنی Sierra Drive تولید می‌کند.

سریال Prison Break توسط پل شیورینگ ساخته شد و در طول ۵ فصل بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. این سریال به ماجراهای مایکل اسکافیلد می‌پردازد که با هدف نجات برادرش از اعدام پا به زندان می‌گذارد. لینکلن باروز، برادر مایکل نیز با کمک گروهی از زندانی‌ها و دکتر زندان تلاش می‌کند تا قاتل اصلی را پیدا کند. فصل اول سریال فرار از زندان با استقبال منتقدها و مخاطبان مواجه شد و به یکی از برترین نمایش‌های فاکس از نظر امتیاز بدل شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده