نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

زمان پخش فصل ۲ سریال House of the Dragon

شبکه اچ‌بی‌اً در کنفرانس مطبوعاتی اخیر اعلام کرد که چه زمانی سریال House of the Dragon با فصل دوم باز می‌گردد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فصل دوم سریال House Of The Dragon (خاندان اژدها) تابستان سال آینده پخش خواهد شد. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه اچ‌بی‌اُ در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان اعلام کرد که سریال پیش‌درآمد خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ باز می‌گردد. یک تریلر از این فصل برای اصحاب رسانه به نمایش درآمد؛ هرچند این ویدیو به‌صورت آنلاین پخش نشده است.

سریال House of the Dragon که براساس رمان Fire and Blood (آتش و خون) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود، یک پیش‌درآمد برای سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) به‌حساب می‌آید که وقایع ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین را به نمایش در می‌آورد. نخستین فصل سریال خاندان اژدها که شامل ۱۰ قسمت بود، پس از پخش در ماه اوت ۲۰۲۲ با بازخوردهای خوبی از طرفدارها مواجه شد و توانست ۹ نامزدی در مراسم اِمی به‌دست آورد.

سریال فانتزی درام House Of The Dragon روی شروع و پایان خاندان تارگرین تمرکز دارد و وقایع آن حدود ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال Game Of Thrones رخ می‌دهد. این سریال داستان جنگ داخلی خاندان تارگرین را روایت می‌کند که با نام رقص اژدهایان شناخته می‌شود. نظر به اینکه فیلم‌نامه فصل ۲ سریال خاندان اژدها پیش از آغاز اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا نوشته شده بود، مراحل تولید این فصل در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده