نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

زمان پخش فصل سوم سریال Euphoria

شبکه اچ‌بی‌اُ اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش فصل سوم سریال Euphoria با نقش‌آفرینی زندیا باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان پخش فصل سوم سریال Euphoria (سرخوشی) شبکه اچ‌بی‌اُ مشخص شده است. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه HBO در کنفرانس مطبوعاتی اخیر اعلام کرد که فصل ۳ این سریال درام در سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد. هنوز جزئیات زیادی از فصل سوم سریال سرخوشی در دست نیست، اما اکنون می‌دانیم که فصل آتی ۳ سال پس از پایان فصل دوم به نمایش در می‌آید.

سریال Euphoria ماجراهای گروهی از دانش‌آموزهای دبیرستانی را دنبال می‌کند و به مسائلی نظیر اعتیاد، دوستی، هویت و آسیب روحی می‌پردازد. این سریال در مرکز حوادث ماجراهای یک دختر ۱۷ ساله با نام رو بنت را دنبال می‌کند که به مواد مخدر اعتیاد دارد و در حال کنارآمدن با مرگ پدرش است. جولز، بهترین دوست بنت و فزکو، فروشنده‌ محلی مواد مخدر که رابطه نزدیکی با رو دارد، برخی از کاراکترهای اصلی سریال سرخوشی به‌حساب می‌آیند.

زندیا، مود آپاتو، آنگوس کلاود، اریک دین، الکسا دیمی، جیکوب الوردی، باربی فریرا، نیکا کینگ، استورم رید، هانتر شیفر، آلجی اسمیت، سیدنی سوئینی، آستین آبرامز، کولمن دومینگو، لوکاس گیج، آلانا اوباک، الپیدیا کاریو، شایلو فرناندز، نیک بلود، پائولا مارشال و جان آلس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال سرخوشی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

سم لوینسون، کارگردان فیلم Another Happy Day (روز خوش دیگر) خالق، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Euphoria است. شبکه HBO برای تولید این درام با بخش تلویزیونی شرکت ای۲۴ همکاری می‌کند. کوین تورن، راو ناندان، عادل نور، زندیا، ویل گرینفیلد، اشلی لوینسون، ران لشم، دافنا لوین، هادس موزس لیختنشتاین، دریک، یورام موکادی، گری لنون، میریت تووی و تمیرا یاردنی به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‎‌کنند.

سریال سرخوشی از ژوئن ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرد و فصل دوم آن سال گذشته با سروصدای فراوان پخش شد. هر یک از قسمت‌های فصل ۲ سریال Euphoria به‌طور میانگین ۱۶.۳ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشاند. اپیزود پایانی فصل دوم این سریال درام با ۶.۶ میلیون بیننده در شبکه‌های اچ‌بی‌اِ و اچ‌بی‌اُ مکس رکورد جدیدی را به ثبت رساند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده