نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷

احتمال بازگشت رابرت داونی جونیور و اسکارلت جوهانسون در فیلم Avengers جدید

طبق شایعات منتشر شده، مارول استودیو در حال بررسی گزینه بازگشت شخصیت‌های اصلی اونجرز در قسمت جدید فیلم Avengers است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم بعدی انتقام جویان منتشر شده است. ورایتی در گزارش جدید خود در مورد تلاش مارول استودیو برای احیا MCU گفته است. طبق این گزارش، در یکی از فیلم‌های آینده Avengers احتمال دارد که رابرت داونی جونیور در نقش آیرون من و اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو که هر دو در فیلم Avengers: Endgame درگذشته بودند، احتمال دارد در یکی از فیلم‌های آینده Avengers بازگردند.

ورایتی می‌گوید که ایده اصلی بازگشت تمامی اعضای اصلی اونجرز در یکی از این دو فیلم انتقام‌جویان است و این بخشی از داستان مولتی‌ورس و خطوط زمانی مختلف است و چیز جدیدی در دنیای کمیک نیست. بااین‌حال ورایتی اضافه کرد که مارول هنوز به شکل رسمی تصمیم نگرفته و فعلا تعهدی به جلو بردن این ایده ندارد. یکی از مشکلات احتمالی احتمالا دستمزد بالا بازیگران به‌خصوص رابرت داونی جونیور است که باعث می‌شود مارول احتیاط بیشتری در مورد این کند.

اسکارلت جوهانسون با ظاهری آسیب دیده در فیلم Black Widow / بلک ویدو

ورایتی خاطر نشان کرد که دستمزد پایه داونی جونیور برای حضور در MCU چیزی در حدود ۲۰ میلیون دلار بود و اسکارلت جوهانسون هم برای حضور در فیلم Black Widow چیزی در حدود ۲۰ میلیون دلار تنها به‌عنوان دستمزد دریافت کرده بود. جوهانسون پیش از این گفته بود که کار او با مارول به پایان رسیده است. در هر حال دیگر اعضای اصلی اونجرز شامل مارک رافلو در نقش هالک، کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا، کریس همسورث در نقش ثور، جرمی رنر در نقش هاکای، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ و غیره هستند که بازگشت این شخصیت‌ها نیز محتمل عنوان شده است.

مارول سال ۲۰۲۳ را با فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania آغاز کرد که تقریبا نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و عملکرد ناامید کننده‌ای را داشت. در ادامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 با فروش تقریبا ۸۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. همچنین فیلم The Marvels، اثر بعدی MCU بااینکه پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه بزرگی را تجربه کند، اما نسبت به فیلم Captain Marvel افت فروش قابل توجهی‌ را قرار است تجربه کند.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده