نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۷

بازگشت سوکونا در پوستر و تیزر جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

پوستر و تیزر جدیدی از آرک شیبویا فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شده که تمرکز آن روی بازگشت سوکونا است.

پخش آرک شیبویا فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen همچنان ادامه دارد و قسمت ۱۵ام فصل دوم این انیمه پنج‌شنبه این هفته پخش خواهد شد؛ قسمتی که بسیاری انتظار بازگشت شخصیت شرور و منفی سوکونا را دارند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر و تیزر جدیدی از فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن منتشر شده است. ماپا و توهو به‌تازگی تیزر جدیدی از آرک شیبویا فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر کرده‌اند که تمرکزش روی بازگشت سوکونا در ادامه این آرک است که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین تیزر، پوستر جدیدی از آرک شیبویا فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شده است که تمرکز این پوستر نیز روی بازگشت سوکونا است که به‌نظر می‌رسد ماپا و توهو در تلاش هستند تا هیجان طرفداران را افزایش و انتظار آن‌ها برای بازگشت این شخصیت را سخت‌تر کنند و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر آرک شیبویا فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen با تمرکز روی بازگشت سوکونا

بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen قرار است دارای ۱۸ قسمت باشد که تاکنون ۹ قسمت آن پخش شده و ۹ قسمت دیگر آن باقی‌مانده است. پیش از این شاهد پخش بخش اول فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن بودیم که براساس آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death بود و دارای ۵ قسمت بوده است که درواقع اتفاقات آن پیش از انیمه جوجوتسو کایسن 0 روایت می‌شد.

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen در بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شدند و در ادامه شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از داستان این انیمه است، بودیم. شوتا گوشوزونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده داشته‌اند. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده