نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰

نمایش گربه دوست داشتنی در تصویر جدید انیمیشن گارفیلد

سونی پیکچرز به مناسب روز ملی گربه تصویر جدیدی از انیمیشن Garfield را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش گارفیلد هستیم.

انیمیشن جدیدی براساس Garfield در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر تازه‌ای از انیمیشن گارفیلد منتشر شده است. به مناسبت روز ملی گربه سونی پیکچرز تصویر جدیدی از ریبوت انیمیشن Garfield را به اشتراک گذاشته است در آن شاهد طراحی جدید این گربه دوست داشتنی هستیم. این تصویر حاوی اطلاعات بیشتری نیست، اما ظاهرا سونی به‌دنبال شروع تبلیغات انیمیشن گارفیلد است که امید زیادی به موفقیت تجاری آن در گیشه دارد، اما در ادامه می‌توانید تصویر جدید این انیمیشن را مشاهده کنید:

ظاهر جدید گارفیلد در ریبوت انیمیشن Garfield

کریس پرت صداپیشگی شخصیت گارفیلد و ساموئل ال جکسون صداپیشگی ویک، پدر گارفیلد را در ریبوت انیمیشن Garfield بر عهده دارند. دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor's New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارند.

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۸ و در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که در حال زندگی با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان است. پیش از این بیل موری در فیلم Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶، صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشت.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده